28. märts 2015

Turblissi kingiloos! // LÄBI! (võitja teada ja siin olemas!)



Random.org loosis välja võitjaks Ruta Lindret'i! Palju õnne! Olen temaga juba ühendust võtnud ning ta on oma maski kätte saanud! Mõnusat maskitamist!! Teistele aga, ärge heitke meelt, loose võib veel tulla ning lõpuks peab ka Sul vedama! Aitäh kõigile, kes osalesid! Ja aitäh Turblissile, kes meile sellise mõnusa maiuse võimaldas!



Olen olnud pikalt eemal (no terve nädal - kuhu see nõnda kõlbab) aga ma olen sepitsenud mõned üllatused teile. Ka luban, et terve nädalavahetus on teil hulgi lugemist!

Aga igatahes. 10 aprill on see kole päev, millal mina olen ära elanud veerandsada aastat, ehk ma saan 25 aastat vanaks(loe:nooreks). Pensionär. Jah...
Aga koostöös Turblissiga teen hoopis mina TEILE kingituse! Loosiksin välja ühe oma lemmikumast lemmikuma turbamaski, mis on "ametlikumalt" öeldud Bioaktiivne turba(näo)mask probleemsele nahale (loe minu postitust SIIT)! Mul endal on juba kolmas topsik kasutuses ning ma siiralt armastan seda! And I will share my love with you!



Aga nagu iga loos ikka, on mul ka pisikesed reeglid, mida täita (vabandan nende ees, kelle jaoks seda kõike liiga palju on - aga auhind on magus. Ela kasvõi maailma teises otsas, võid vabalt osaleda! Pealegi, ei tee ma neid loose tihti, seega ma olen amatöör :D)

1. Kliki siit paremalt menüüst "Join this site" ehk siis hakka minu Google friend connect'i jälgijaks - sisuliselt saad minu tegemistel mugavalt silma peal hoida, ilma et keegi sulle spämmi emaile saadaks või lihtsalt konkreetselt pinda käiks. Aga kui huvi suurem, võib ka klikkida LIKE minu Facebooki lehel, Instagramis või Bloglovinis.. Saad lisahääle :) (janoh, kui leiad, et sõbrad peaks ka loosist osalema, siis Facebookis saab ju linki jagada. See küll pole kohustuslik :)

2. Mine Turblissi Facebooki lehele ja kliki LIKE ning kirjuta/joonista neile oma kogemusest Turblissiga või kui sa pole Turblissi proovinud, siis oma kogemustest mõne teise turbamaskiga.. Ja kui pole Maski proovinud, siis lihtsalt vajuta LIKE ning ehk õnn naeratab ja saad omale Turblissi maskide kogemuse (ja kui ei lähe õnneks, soovitan osta, asi on tõesti oma raha väärt!).

3. Nali. Kolmandat punkti pole. he he he.. On kaks. Ja kui need olete edukalt ära täitnud, võiksite mulle kommentaariumisse ka oma emaili panna (et ma saaks võidu puhul õnnitleda :)), ning kirjutada ka mis ja kuidas te ära tegite :)

Loos lõppeb 12 aprill õhtul, mis on kalendris pühapäevane päev. Seega teil on umbes kaks nädalat aega, et see kõik ära teha, mis võitmiseks vajalik.



Voh nii elevil olengi! TULD! May the odds be ever in your favor...

Hõissa!


17 kommentaari:

  1. Panen ennast loosi kirja! Varasemalt olen kasutanud Vestige Verdant ja Lehto Peat turbamaske ja need sobisid küll suurepäraselt :)

    Instagramis jälgisin juba varem, nüüd jälgin ka GFC kaudu ja Facebookis, lisaks andsin info ka sõpradele edasi! :)

    kairi.joemaa@gmail.com

    VastaKustuta
  2. Jälgin Facebookis, GFC'i ja Instagrami kaudu. :)
    anni233@hot.ee

    VastaKustuta
  3. Jälgin Facebooks, Instagramis ja Bloglovinis.
    pastaccas@gmail.com

    VastaKustuta
  4. No näed siis milleks kõigeks sa võimeline oled: paned inimese, kes peab kogu seda like ja siutsumise asja cräpiks, enda sõnade vastaselt käituma. Reaalselt kõik 3 puknti tegin ära :D
    rutalindret ät hotmail punkt com

    VastaKustuta
  5. Uii Turblissi prooviks isegi. :P

    jaanikal@hotmail.com

    VastaKustuta
  6. Prooviks hea meelega :)
    leilamai@hot.ee

    VastaKustuta
  7. Jälgin nii GFC kui ka Facebooki vahendusel :). Kahjuks siiamaani ühtki turbamaski proovinud ei ole. Oleks nagu aeg või mis :P.

    chrizara@gmail.com

    VastaKustuta
  8. 1. Join this site - Google konto läbi tehtud
    2. TurBlissi Facebooki lehele LIKE antud. Turbamaskidega siiamaani kogemusi ei ole. TurBlissi mask probleemsele näonahale kõlab igatahes hästi. Tuleb kindlasti ära proovida. Olen jätkuvalt sobivate toodete otsinguil. Oleks tore ühel ilusal päeval enda näonahk kontrolli alla saada.. :)

    sirle.saaroja@hotmail.com

    VastaKustuta
  9. Kõik tehtud! :)
    annamaria.trotski.001@mail.ee

    VastaKustuta
  10. veronica.trotski.001@mail.ee
    kõik tingimused täidetud! :D

    VastaKustuta