1. detsember 2014

Turbliss - Uus kodumaine turbamask


Olen vaevelnud probleemse näonaha käes juba mõnda aega ja ei saanud sellega enam hakkama - nahk mis on mul muidu rasune, oli kuiv, kiskus, valutas ja kestendas ja üldse kohutavalt tujukas... Ometi tarbin vett ja hoolitsesin teise eest, aga ikka ei meeldinud talle miski.

Kolasin siis meeleheitlikult interneeduses ringi ja püüdsin leida miskit, mis mind äkki aitab. Jäi tugevalt silma Iluloba's loetav vägagi põhjalik tekst, mis pärast olin ma ka kohe müüdud. Aeg hakata koopakollist hoopis sookolliks! Siblisin kiiresti Turblissi e-poodi ja soetasin omale probleemsele nahale mõeldud turbamaski. Valisin seekord väiksema potska (60ml) kuna ma siiski olen veidike skeptiline ka.. Äkki teeb hullemaks ja üldse ei sobi, oleks see suuremat sorti raharaiskamine.

Kodulehel on maski järgmine kirjeldav tekst:

"Raviturbas sisalduvad humiin- ja fulvohapped kiirendavad rakkude uuenemise protsessi ja taastavad naha normaalse toimimise. Bioaktiivsed humiinained imenduvad sügavale nahakudedesse ja tasakaalustavad rasueritust ning pindmist kuivust. Mask leevendab psoriaasi ja ekseeme. Geraanium tasakaalustab ja normaliseerib naha rasueritust, omab antiseptilist toimet. Nõiapähkel ahendab poore ja parandab naha tekstuuri, kummel rahustab ärritunud nahka ja leevendab põletikku. Väävel toimib sügavpuhastavalt ja antibakteriaalselt.
Sobib ka tundlikule nahale.
Koostis: balneological peat (raviturvas)**, geranium water distillate (geraaniumi lillevesi)*, witch hazel water distillate (nõiapähkli lillevesi)*, chamomile water distillate (kummeli lillevesi)*, potassium sorbate, sodium benzoate
*From Organic Farming (ökosertifitseeritud toorainest)
**From Wild Nature (ürgloodusest)"

Võin julgelt tõdeda, et vähese koguse kohta on seda ikka ropult kauaks ajaks, Little bit goes long way!


Kuidas maski kasutada? Koduleht ja pakend aitab: "Kandke mask niiskele nahale, vältides silmaümbrust. Hoidke nahal kuni 10 min. Õrna naha puhul kuni 5 min. Maski kuivamist nahal tuleb vältida! Niisutage seda aeg-ajalt märgade sõrmedega. Loputage leige veega ja lõpetage hoolitsus külma veega. Mikrovereringe kiirenemisest tingitud kerge punetus on normaalne ja taandub kiiresti.
Kasutada 1-3 korda nädalas. Tugeva akne korral võib teha intensiivkuuri, kasutades maski 1 kord päevas 7 päeva jooksul."


Igatahes, esimene proovipäev on tehtud ja mis ma arvan? Ma armastan seda! Nägu oli pärast mõnusalt punetav ja õhetav ja siidine nagu tita pepu ja ma ei pidanud tonnide viisi kreemi näkku toppima. Nagu üldse ei pidanud kreemitama. Värske ja puhas on olla! (Kõlas nagu koopakoll ei pese end üldse.. Pesen ikka :P) Ja kassid said ka kenasti ära ehmatatud, mõlemad sisisesid mu pihta.. ohjah :) 

Aga see on minu esialgne arvamus. Kui potska otsas, räägime uuesti. Ja kui meeldib, siis viskan need vene ja aasia maskid nurka ja eelistan kodumaist! 

.. Ühtlasi on mul emal reedel sünnipäev. Hea kingiidee!

Peaks mainima, et päris sookollidel on ikka hästi vedanud, sellise õnnistuse sisse kukkunud. Kui oleks võimalus, mõnuleks ise ka turbavannis :) 

Hind 60ml 9.90€ / 250ml 33.00€ + postikulu, kui tellid netist. 

Hõissa! 



2 kommentaari:

  1. Oi-oi.:) Ma hoian pöialt, et ikka hiljem ka meeldib ning sobib ja kui ei meeldi, ära pikka viha pea.;) Mulle isiklikult väga-väga raviturvas sobib.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ei pea kunagi viha, praegu päev kaks ja hommikul oli nahk endiselt vapustav :)

      Kustuta