18. märts 2015

Tere kevad!


Õues päike, soe, virmalised ja erinevad varjutused. hm. Noh, igatahes mul on hea tuju ja värvid :) 


Kruttisin lilled pähe ja võõpasin end kevade tooni. Video sellele kahjuks ei tule, kuna ma omast arust taidlesin kaamera ees aga kaamera ei lindistanud... well. Järjekordne tõestus, et ma ei saa tehnikaga läbi. 


Kasutatud materjal:

silm -> 





nägu -> 



huul -> 
  • Occ Cosmetics huulepliiats toonis Trick
  • Occ Cosmetics Lip Tar toonis Hush



hõissa!








9 kommentaari:

  1. Sa oled blogile uue groupie saanud - ma olen platsis igakord, kui sul uus postitus. :D

    Ja mis ma nüüd öelda tahtsingi.. Need Yabi lauvärvid tunduvad väga põnevad - kas on ka tugeva kontrastiga? Ma olen pikemat aega kasutanud Nude paletti ja oleks aeg osta mõned erksamad värvid juurde. Ja see võimalus ise enda lemmikud valida, tundub igati mõnus.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen sulle paras groupie samamoodi, passin peale :P

      Yaby on parima pigmendiga lauvärvid mis ma kunagi oma kätte olen saanud, lisaks on need omavahel segatavad, ehk siis kaks eri värvi annavad omaette tooni - lihtsalt vaimustav! Lisaks on nad imepisikesed ja ilgelt kauaks ajaks. Ja noh, anna lisaks veidike vett ja MINEEEE MIS TOOOOON.. :D Aga tõesti tasub proovida neid, mul täielik must be ja ilma elada enam ei saa :) Ja boonuseks - odavad on ka ;)

      Kustuta
  2. Kevad 100%!:) Väga ilus ja värvid on nii kaunite üleminekutega.Yabit vist Eestist enam ei saa ja Love Makeupis ka toonivalik kesine? Ühe koha leidsin kunagi veel, kust tellida, aga hetkel ei meenu. Mulle ka yabi lauvärvid väga meeldivad, aga kättesaadavusega kehvad lood.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Koduleht äkki shippib? Kurb küll, et Eestist enam ei saa, enamasti siit neid ostsingi :(

      Kustuta
  3. http://www.cocktailcosmetics.co.uk/prod/yaby-cometics-eye-shadow-pan-refill Inglismaalt võimalik YABY lauvärve soetada, analoogne leht love-makeup.co.uk'le :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just seesama cocktailcosmetics see leht oligi.:)

      Kustuta
    2. Seal igatahes natuke suurem valik, kui seda on love-makeup'il :)

      Kustuta
  4. Lisaks mainin ka seda, et kui tahad värvi ja YABY pole kättesaadav - vali Inglot. Eestis meil küll seda pole, aga kui satud Lätti või Soome, kohe kindlasti haara! Ja tooge mulle ka mõni! :P

    VastaKustuta
  5. http://camerareadycosmetics.com/products/yaby-eyeshadow-refill.html USA leht, ka YABY olemas :)

    VastaKustuta