1. märts 2015

Pekk teeb trenni #8


Plirts-plärts, käes on märts! Ehk siis aeg mõõta ja kaaluda!

Kaal alguses: 111,8kg
Kaal praegu: 112,9kg  // + 1,1 kg

1.veebruar // 1. Märts  // mitu miinust?

Rind: 117cm  //  117cm  // 0cm
Käsi: 48cm  //  46cm  // - 2cm
Vöö: 128cm  //  125cm  // - 3cm
Puus: 128cm  // 125cm  // - 3cm
Reis: 79cm  //  77cm  // - 2cm
Säär: 44cm  //  44cm  //  0cm

Kaalust niipalju, et vahepeal käis jälle taaskord seal 116 kg kandis ära ja tõusis ja langes koguaeg 113 ja 116 vahel. Aga siis jätsin ära oma menüüst kartuli ja tärkliselised tooted, lisaks nisutoodetele (valge sai ja pasta), kukkus kaal kohe kolinal kukkuma (nädalaga 116kg pealt 112,8 kg peale, muid liikumis ja toitumisharjumusi ei muutnud). Tegin eile Hirssist ja brüsseli kapsastest ja spinatist ja brokkolist sellise salatimoodi asjanduse, sõin kodujuustuga ja korisesin, et see päris kehv ikka. Mulle meelde jäänud lapseeast, et hirssi anti kanadele söödaks.. Tõeline tibu tunne oli kohati :). Aga kui miski ei maitse, uputan sidrunipipra alla ära ja sisse läheb ikka. Õppisin nõnda herneid sööma, mida ma olen eluaeg jälestanud. Kui just otse põllupealt kauna seest ei tule. Inimloomus on ikka kummaline.. Ka joon ma peale igat söögikorda ühe mõnusa suure tassi rohelist teed.

Ja kõige suurem uudis.. Kuni 10 aprillini, ehk oma sünnipäevani püüan hoida TÄIELIKULT alkoholist eemale, isegi mitte pokaalike veini. Siis kui teised joovad veini, joon mina vett ja olen täiesti normaalne suhtlemisvõimeline noor inimene. Sest tegelikult, mul ei ole alkoholi vaja, et mingit meeleolu saavutada - ma suudan täiesti kainelt ka lõbus inimene olla :) (Siinkohal viibutaks sõrme oma sõprade poole - mind pahale teele ei vii vaid toetate ja hindate kõrgelt minu üritusi! :P )

Küll on mul veel endiselt probleeme unega - väga keeruline on jääda normaalsel ajal magama ja magada vähemalt 8 tundi. Ma kas panen täiega 12-14 tundi või magan vaid 4 tundi ja jään alles varajastel hommikutundidel magama, isegi kui ma ootan und keskööst saadik vaikselt teki all, ilma igasugu tehnikaimesid näppimata. Aga pean tõdema, et unekvaliteet üleüldiselt on paranenud, vahel ärkan isegi lausa korraliku ringutuse ja naeratusega, mitte torisedes. Eriti mõnusad on need hommikud, kui Härra mind hommikusöögiga kostitab, sest tema tehtud omlett on maailma parim!

Teiseks sain ma Härralt varajase sünnipäeva kingi - Garmini Vivosmart aktiivsus/pulsikella, tuleb kahe suuruses, mul L suurus. Sest ma päris pikalt halasin, et mul on vajaaaaaaaaaa.. Ja ma ei eksinud. Ongi vaja. Ja ise ma muidugi ei raatsinud omale kinkida ju :) Ta jälgib sind koguaeg, isegi su und, äratab sind diskreetselt ja vaikselt (vibreerib), on sinuga kaasas kui sa oled dušši all või ujumas (veekindel kuni 50m), ja kukub su peale karjuma, kui laisaks muutud, vibreerib ja ekraanil möllab "MOVE". Ma arvasin, et omast arust ma olen ikka ilgelt aktiivne - arva uuesti, kella jaoks olin ma viimane laiskvorst. Lausa nii, et väitis, et 46% oma aja ma istusin ühe koha peal.. ja 46% ma magan. Vaid 6% olin ma aktiivne ja 2% kõrgelt aktiivne.  Mis suhteliselt oli ka nii. Sest ma ei teinud isegi oma samme täis. Lisaks meeldib mulle ka see, et iga päev on uus soovituslik summa samme, mis ma täis pean saama. 


Kui samas kõige aktiivsem päev, kui ma käisin mere ääres põlvini pilliroos matkamas, olid näidud teised. Aktiivsust oli siiski vähe. Et kui ma tahaks "highly active" olema, peaksin ma 1-2 tunni asemel pool päeva pilliroos non-stop ringi müttama. 


Kuna kell on igati ideaalne ja mõnus ja laetav ja pole mingit mässamist patareidega, on tal miinus mobiilse äpi puhul. Kuna ma olen Win operatsioonisüsteemiga nutifoni kasutaja, puudub Garminil minu jaoks äpp. Kuigi mul on kõik näha, kui juhtme taha lükkan - võiks siiski reaalis koguaeg oma tegemisi ja liigutamisi jälgida. 

Lisaks on positiivne tegemine et ta annab mulle kõndimiseks Challengeid, ja ma olen hetkel #4! :) Kuigi kohe saab antud nädalane challenge läbi, olen ma siiani kuues koguaeg olnud, mis tähendab, et kas teised on laisemad või olen mina tublim. 


Aga netipõhine süsteem on neil igati okei ja selgesti arusaadav. Seega võib öelda, et ma olen kellaga väga rahul. Kuigi oleks tahtnud FitBit Chargerit, sest selle jaoks oleks mul äpp ka. Loodan, et Garmin võtab end kokku ja teeb mulle ühe, sest ma ei taha Androidi või iOs kasutajaks hakata eriti.. Mitte et mulle ei meeldiks - mulle meeldib Win phone lihtsalt liiga palju :) 


Lisaks siis kellale oli tal kaasas ka pulsivöö, mille järgi ma sain aru, et ma olen ikka suht ülekaaluline, pulss on päris korralikult laes isegi siis kui ma näiteks endast välja lähen :D Üks kord kukkusin Härra pihta torisema ja see rahustas mind kohe maha lausega " MIS SU PULSS ON ". Huumorikool. 

Kella pind on kummine, ekraan puutetundlik ka vee all, valgus kumab korralikult, aga ma arvan, et suvise päiksevalguse käes suht ebameeldiv midagi näha. Ülikerge ja pisike, isegi kergem/pisem kui ma arvasin. Vahel lausa ununeb, et ta mul ümber käe on - ja ma üldiselt ei kannata igasugu käevõrusid ja kellasid.. 

Kokku ma tegin veebruari lõpus (20 - 28 veebr) kokku 47,179 sammu. Mis on sellise väikse aja kohta päris tubli tulemus. Proovin olla märtsi kuus veel parem! 

Kuigi kehakuju on muutunud ja nahk palju elastsem ja mulle hakkab vaikselt vorm tekkima (siinkohal mitte et ümmargune vorm ei oleks), ei ole ma veel valmis teile näitama piltide näol, kuigi aktiivsemad lugejad on küsinud küll... Kuigi endale pildistan küll :) Aga ehk ükskord muutun enesekindlamaks ja laon kogu teekonna piltidena ette teile. Seniks olen kitsi ja ei saa! :D

Ning siiani ma alles avastan, mida ma võin süüa ja mida mitte.. Toitumispäeviku pidamine aitab kõvasti kaasa!


Hõissa! 





4 kommentaari:

  1. Oled mu rolemodel! Ma olen sinust natuke pikem aga kõik muu on enam-vähem sama...mina häbenen enda kaalu turboga, kuigi see on reaalsus :( Keep it going!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kõik kättevõtmise asi, mul on hakanud isegi lõbus! Põnev on näha, mis mõjub ja mis mitte. Ära häbene, võta kätte ja saad olla uhke enda üle : )))

      Kustuta
  2. Millal uus post tuleb?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lähiajal, olen suhteliselt ajahädas hetkel. Aga ta ei jää tulemata!

      Kustuta