3. märts 2015

Arvustus // Maybelline Baby Lips


Olen mitmeid kuid (ühte pea aasta) proovinud ja mõtisklenud kas Maybelline Baby Lips'i huulepalsamid on sedavõõrt suurt haipi väärt, või on ta lihtsalt nunnus pakendis tavaline huulemögin, mis mitte midagi ei tee.

Olen omandanud omale neid kokku tegelikkuses 7 tk, 2 on nö chapsticks'i laadset, 2 võitsin Maybelline Eesti kodulehelt (millest ühe OMNIVA vahvad töötajad mult ära varastasid ja mingi imeõudsa küüneviili asemele panid.. Maybelline oli aga nii armas, et saatis mulle uue, kindlamas pakendis, AITÄH TEILE! Omniva aga, Sa sakid endiselt!) Ühe saatis mulle mu õde, kui Eesti poelettidel polnud neid lootuski näha aga Inglismaal oli kõikjal saadaval, ja jagati peaaegu et tasuta (ka on chapsticksi laadsed tema helde kingitus). Kaks ostsin ise. Puudu on mul saadaolevatest 1 - kõige tavalisem sinise-roosas pakendis HYDRATE. Ning ülevalolevalt pildilt puudub roosa-kollases pakendis PINK PUNCH, kuna see on kas maal, kusagil käekotis või ma ei teagi täpselt... Kuna üks on ju alati kaasas, vahel isegi kaks, on nad koguaeg kusagil laiali. Ilmselgelt on lemmik välja kujunenud!

Olemas on: 
  • (pildil Oranz/punane pakend) CHERRY ME
  • (pildil Kollane/oranz pakend) INTENSE CARE
  • (pildil Lilla/virsikukarva pakend) PEACH KISS
  • (pildil Roheline/lilla pakend) MINT FRESH
  • (pildilt puudu Roosa/kollane pakend) PINK PUNCH
  • (chapstick) MANGO PIE
  • (chapstick) SMOOTHING CHERRY

Aga lähemalt räägin ma nendest, mis meil omal Eestis saada on.


Olemasolevatest siis kolm on niisutajad + toonijad ja kolm pigem raviomadus + niisutus + toonita. 

Toonivatest huultele kõige märkavama tooni jätavad Cherry me, mis on kirsipunane (minu nahatooniga ei sobi ta apsaluutselt, seega mu kõige vähem lemmikum pulgakene), ja teiseks Pink punch, mis on mõnus kergelt neoone roosa. Kõige tagasihoidlikum toonija on Peach kiss.

Ka on neil igal ühel spetsiifiline lõhn - Peach kiss on läila, kergelt virsikune, aga selline tehis (nagu näiteks Nestea jäätee, virsiku oma, lõhnab), Cherry me on tugevam ja pole nii magus, küll aga väga tehislikult kirsine. Pink punch minuteada oli neist kõige magusama lõhnaga aga maasikalisem, kui mu mälu ei peta. 

Läbipaistvatest lemmik Mint fresh, kuna ta on mündine - paneb kergelt huuled õhetama, mis on hästi mõnus tunne. Lõhn ka piparmündine - aga kahjuks taaskord tehislik, selline odava Liptoni münditee lõhnaga. (See, mis koolis lõunasöögi kõrvale pakuti, rohke suhkruga. If you know, what I mean..) Intense care on rohkem tsitruseline, kuigi see tsitrus taaskord suhkruga üle valatud. 

Kas mulle meeldib? Ütleme nii, et nad on vähem kui räägitakse - täiesti toimiv huulepalsam. Kas teeb nagu lubab? "Hooldab huuli intensiivselt ja niisutab neid 8 tundi." Hooldab tõesti, aga vaid peale koorimist on tõesti huuled terved - ilmselgelt. Imetoode ta pole. Aga teeb pehmeks ja seda pikaks ajaks, küll aga mitte 8 tundi. 
Kas ta on oma hinda väärt? Kuna, need mis ma ostsin, soetasin Selverist 2 euri ja mõne sendi eest, võiks öelda, et nad pole hingematvalt kallid - pakend on nunnu ja värviline, küll aga näib lähemalt vaadates veidike odav välja. Aga see pole minule isiklikult oluline, toode ise on see, mis on tähtis. (kuigi kroonides oleks ta rämekallis toode, üle 30 krooni :O)

Kui võrrelda Nivea pakutavate hügieenilistega, siis ma võin öelda, et Baby Lips tegi minu huuled pehmemaks ja hoidis kauem tervemana. Küll aga häirib see hirmus tehislik lõhn ja neile kes otsivad looduslikumat kraami, siis Baby Lips seda kohe kindlasti pole. Ainuke, mis on temas niiöelda "looduslik" on sheavõi. Tunne huultel on nagu oleks mingi kilekiht peal - mind otseselt see ei häiri, aga tundub üpriski võlts (tunne, mitte välimus :)) ja keemiline. Ta nagu kleebiks narmendused kokku ja hoiab huule pehmena. Küll aga keelega või teise huulega pihta minna, on kõik narmendused tunda. Ühesõnaga hästi kummaline - seletada nii piltlikult ei oska. Aga kui toime kaob, on narmendused tagasi.. Seega tulebki koorida. Kokkuvõtvalt SOS tootena suurepärane! Ja kui koorida huuli ja siis kasutada Baby Lipsi, säilib terve ja hooldatud huul kauem! 


Kuigi ma loodan, et võiks ükskord ka meile nö chapsticksi laadsed müügile tulla - esiteks pakend on vastupidavam ja kork ei kuku pealt ära, keeratav osa on jäigam, seega ei kruvi ta ise end taskus üles ja ei ole kõik kohad seda sodi täis. Mul õnneks pole tavaline Baby Lips nii teinud, kuna ma keeran ta lõpuni ilusti kinni (käib selline nõks, mis takistab tal isetegevust teha) ja kork püsib ka kenasti stopperi taga, aga olen kuulnud, et mõnel elavad nad korralikult oma elu. Pakendimõttes on ta palju praktilisem, kuigi hooldustoime pole niivõrd hea kui tavalistel Baby Lipsidel. Küll aga näiteks Mango Pie (pildil) lõhn on reaalsem ja pole nii läila. Ideaalses maailmas võiks praegu Eestis olevate Baby Lips'ide pakend vahetuda antud chapstick'i pakendi vastu. Ma oleks päris õnnelik :)

Kui muidu kasutasin Elisabeth Ardeni 8Hour kreemi, seda originaali, mis on väga hirmsa haisuga ja kole vaseliinine aastast 1920 välimusega, siis võib öelda, et Baby Lips'i järgi läheb käsi tihedamini kui 8Hour kreemi järgi. Kuigi Elisabeth Arden teeb oma tööd paremini, on Baby Lips mugavam. Laisa inimese jaoks ideaalne asi! :)

Jah, meeldib ja jah, ostaks veel! Küll aga pole nii elevil asjast, et OH MY GOD, maailma parim asi - ei.. Ta on hea, aga mitte imeline. 

Nüüd võiks tuua Maybelline müügile Baby Lips näoprimeri.. Tahan testida! 

Hõissa!




2 kommentaari:

  1. Mnjaa, ma nüüd mõtlen siin, kas ostaks või mitte. Järgmisel nädalal on poes pakkumine kaks ühe hinnaga. Peale su arvustust läks mu pea nii kirjuks, pean vist ühe korra veel üle lugema. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Korralik kaosekoll sai see postitus küll - aga kui kaks ühe hinnaga, siis võta kindlasti :) Sest ta pole halb asi üldse!

      Kustuta