14. märts 2015

uus // IKEA KUPOL kastisüsteem


Taaskord, tegin omale varajase sünnipäeva kingi. Sõbranna isa kärutab aegajalt Soome vahet ning tegin talle väikse tellimuse, et tuua mulle KUPOL kastisüsteem IKEAst. Mõeldud-tehtud ja kohale see jõudiski. Hinnaks oli 31€ (kodulehel küll näitab, et 36€) ning selle summa eest saab neljas osas (kaks väiksemat sahtlikastikest ja kaks suuremat) vägagi kvaliteetset plastikut. Sahtlid libisevad mugavalt ja vaikselt ning torni süsteemi saab ise nii paigutada kuidas iganes soovid. Mina jätsin ühe suurema sahtli ära, kuna see poleks esiteks riiulisse mahtunud ja teiseks mul pole niivõrd palju meigiasju, mida sinna panna. Ühesõnaga suvaliselt sahtlisse visatud kosmeetika on omale lõpuks väärilise kodu leidnud ning kõik on kaitstud ja omal kohal. Süsteem on suurem, kui ma arvasin - lausa massiivne.
Minu meelest parem alternatiiv nendele akrüül"klaasist" kastidele - ikka sadu eure odavam ning ilmselt ka vastupidavam. Küll pole nii fancy, kui need Kardashianite omad, aga minule kui lihtsale inimesele ajab imemõnusalt asja ära! 


Esimese sahtli, mis on sügavuselt madalam, sisaldab ka eraldajat, mis on igati praktiline. Eraldasin esimesse sahtlisse huuletooted ning silmatooted (lainerid, primerid ja ripsmetuššid). 


Teisest sahtlist leiab näotooted (jumetuskreemid, primerid, peitekreemid jne) ja üksikud lauvärvid. 


Kolmas ja kõige sügavam sahtel sisaldab kõike muud pudi, mis kahte esimesse ära ei mahtunud, ehk siis puudrid, lauvärvipaletid, kreemid, bronzerid, kontuurimisasjad, isegi paar lõhna ja väikse kotitäie ripsmeid. Viimane sahtel on küll üpriski kaootiline, et mõttes on KUPOL sarjast veel mõne kastikese soetada - neid saab vahvalt mixida ja matchida, ehita kasvõi põrandast laeni sahtlite torn! 



Tänu uue kastisüsteemi soetamisele lendas ka kogust välja mõningad asjad, mida ma ei kasuta ning leiavad hea sooja pesa sõbrannade valdustes. Sharing is caring, as they say.

Hõissa!



6 kommentaari:

  1. Mul on ka midagi taolist vaja, sest hetkel on kõik kosmets ühes sahtlis hunnikus. Meil on täiega mööbli puudus. :D Muuseas viimati kui Ikeas käisime, jätsime hunniku ilusaid pappkaste leti äärde. Alles järgmisel päeval, kui asju lahti pakkisin, märkasin, et hmm..something is missing. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vot, sama siin. Mööblit võiks olla. Mitte just rohkem, sest imeväike korter, aga praktilisem võiks olla :) kuhu poole ma ka vaikselt püüdlen. Kunagi kui ma peaksin omale suure korteri saama suure garderoobiga, siis kõik oma miljon kingapaari pakiks nendesse sahtlitega kastikestesse ära. Üli praktiline :D Ma olen ka ikeasse asju unustanud, samas :P saatusekaaslased.

      Kustuta
  2. Ooo.. Super. Nüüd ma tean, mida ma veel ostma pean kui ikeasse lähen kuu lõpus. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ;) KUPOL sarjal on neid kastikesi mitmeid erinevaid, ma arvan et igale soovijale oma maitse järgi. Üli kihvt igatahes.

      Kustuta
  3. Suurepärane leid. Ikea võiks ikka Eestisse ka pesa teha.

    VastaKustuta