13. märts 2015

Arvustus // Ben Nye Puudrid


Puudreid, kui selliseid, pole ma vist siin kunagi arvustanud - aga noh, leidsin teatrikosmeetika osakonnast sobivad kandidaadid, kelle tegemisi kommenteerida. Tegemist siis Ben Nye puudritega, üks on translucent ehk siis värvitu ja teine on luxury seeria Banana puuder.

Puudrid ise on ülipeeneks jahvatatud ning vägagi tolmlevad, jätavad hästi siidise tunde ja sul on vaja väga vähe. Hoiab naha pikalt matina ning põhja kenasti KOGU päeva paigal. Talub ka kõrgemat kuumust ning higistamist, nagu teatrites eelistatud oleks. Seega kui sa oled korralik rasupall tavaelus, siis see on midagi sinule (loe: minule, sest ma olen täiskohaga rasupall :P).

Ainuke asi mis toote juures väga häirib on selle pakend - puuder lendeb kõikjale ja topsist tuleb alati liiga palju produkti välja. Ma panen vajaliku osa korgi sisse ja siis õngitsen sealt pintsliga või Beauty Blenderiga. See on minu meelest kõige toimimav versioon - kuigi olen näinud inimesi kes omale seda pihku kallavad ja sealt siis pintsliga võtavad, kuigi minu meelest tundub see raiskamisena. 


Esimene mille ma omale soetasin oli Luxury puudrite seerias olev Banana puuder. Ta on tehtud kuulsaks Kim Kardashiani poolt, et silma alt korralikult highlightida. Kahjuks küll on antud sõber minu jaoks liiga tume, ehk siis kui ma ta oma põhjamaise naha peale panin, oli tulemus see, et ma olin silme alt kollane ning jäi mulje nagu ma oleks korralikult peksa saanud. Ühesõnaga vastupidine, kui olema pidanuks. Proovisin ka niiöelda pehmema käega ja vähem produkti kasutada, jäi mulle mulje, et täiesti kasutatav, lihtsalt liiale ei tohi minna.. Muidu olen nagu otse poksiringist välja astunud. Kuigi ma tulevikus tasapisi üritan omale ka teised Luxury seeria omad soetada, võtsin ma selle esimesena, sest see on kõige kättesaadamatum ja kooooguaeg välja müüdud. Sain siit ja hinnaks £16.86 ehk umbes ~23.57€ (Juurde lisandub ka postikulu). Topsis endas on 42grammi Banaanipuudrit.






     















Teiseks valikuks osutus Translucent seeria puuder ehk siis niiöelda tavalisem - toonis Fair. Selle ma kinkisin omale varajaselt ette sünnipäevaks, et kogu õhtu laitmatu olla. Seega on mul aega vähem kui kuu (sünnipäev 10 aprill) et teda katsetada. Küll aga siiani ma olen rahul. Isegi väga. Ta tundub roosakas kuigi mina olen suhteliselt kollasenahaline, aga tema roosakusest pole märkigi nahal. Pigem ta teeb minu jume ühtlasemaks ja blurrib iluvead ära. Nende kahe seas on see minu lemmik, ehk juba seetõttu et ta on värvitu ja üüüü-üüü-üüüliiii siidise tunde jätab. Soetasin siit ja hinnaks £7.85 mis on umbes ~10.95€ (lisandub postikulu) ja potsikus taaskord 42grammi toredust.

Kokkuvõtvalt ma olen oma ostudega rahul ning usun, et saan nendega pikka aega lõbutseda, kui ma just tolmuimeja kõrval topsi maha ei pilla ja puudrist ilma ei jää :) Ja leht, kust ma nad soetasin, on ilmselt kõige kindlam koht kust neid tellida - postikulu pole kirves (umbes 4 naela, kopikatega), transport kiire (max 7 päeva, kui just pühasid vahel pole) ja turvaline. Üks pisike puuder tuli kolm korda suuremas karbis sissemähituna pehmesse mullikilesse. Pole nagu mingit võimalustki puruks minna :) Aga noh, Omniva suudab üllatada siiani.. Ja kuna usin lugeja tundis huvi, et kust ma neid saan, siis palun, siin on Sulle vastus ;) Loodan, et oli abi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar