17. märts 2015

Glitter lainer


Proovisin natuke teistmoodi ning lisasin oma peaaegu et igapäevasele lainerjoonele glitteri - kuna õues on nii mõnus kevadilm, on võimalik ka mul päikse käes särada :)


Esiteks vabandage mu kulme, mul on viimasel ajal ilge probleem nendega.. 

Aga kasutasin soojatoonilisi lauvärve, mis sobiks mul mingilmoel glitteriga kokku, seejärel tõmbasin musta lainerjoone ja tupsutasin sinna glitterit peale. Ühesõnaga pehme ja soe, ilma ränga kontrastita. 

Kasutatud materjal:

Make Up Store Microshadow toonis Vanilla ja Smog
Kat Von D tattoo lainer toonis Trooper
Eelistatud glitterikinniti
occ cosmetics'u glitter toonis Beige




*Video on ka ilge käkerdis, kahjuks tehnika ei tee koostööd (või olen mina täiega oskamatu), ehk mu arvuti protestib :( But it's something! Andke teada kui video meeldib ja veel tahaksite.. (kommenteerige või pöial üles Youtubes.. ) :)  Tegemist oli niiöelda testvideoga, sest ma alles õpin Adobe programmi tundma. Olgem aus - päris keeruline on. Harjutamine teeb meistriks! 

Hõissa!



6 kommentaari:

  1. Mulle nii meeldib vaadata erinevaid silmameigi videosid! Ma küll kasutan igakord enamvähem samasuguseid lauvärve, kuid on palju erinevaid tehnikaid, kuidas luua silm võimalikult atraktiivseks. Ja sain nüüd ühe nipi su videost juurde - muidugi mitte jätta mainimata glitteriga silmalaineri idee. Tee veel videosid! :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nonii. Peab vist tegema jaa! :) Aitäh tagasiside eest ;)

      Kustuta
  2. Väga hea video! Sinu lainerijoonetehnikale olen varemgi silma peale pannud ning vaataks veel.:)

    VastaKustuta
  3. No väga timm video ju! Mulle meeldib üldse videoid vaadata.

    Pluss kiidan väga lauluvalikut, kohe köitis mu tähelepanu see esimene lugu. Ma olen mingi muusikafriik, päev läks asja ette kohe :)

    VastaKustuta