2. aprill 2015

Arvustus // Lumi puhatuspiim


2015 on täielikult minu aasta, ehk ma võitsin taaskord blogiloosis. Lumi puhastuspiim, Alma Natura blogist. Tegelikkuses olen ma tahtnud Lumi asju juba tükkaega proovida, olen ma võidu üle hästi õnnelik! 



Pudel ise on puhas ja lihtne, valge pakend, tugevast plastikust, mida ehib korralik töökindel pump ja kork, mis püsib omal kohal nii nagu kord ja kohus.  

Piim ise on kollakat-valget tooni ning lõhnab hästi "looduslikult" ehk korralik kanepiõli hais, jah, just, hais on juures. Mind ennast tugevad lõhnad ei häiri, aga ma usun, et paljudele antud aroom mokkamööda pole. 




Puhastuspiima saad 16€ eest kokku 100 ml (koduleht SIIN), mis on tegelikult päris helde, kui võtta arvesse see, et tegemist on Eesti oma tootega ning on nii öko kui olla saab.


Koostis:

INCI: Aqua, Cannabis Sativa (Hemp) seed oil* (kanepiseemneõli), Glycereth-7 Caprylate/Caprate, Betaine* (betaiin), Sambucus Nigra Flower Extract* (musta leedri ekstrakt), Buddleja Davidii Extract* (budleja ekstrakt), Vitis Vinifera (Grape) seed oil* (viinamarjaseemneõli), Camellia Oleifera seed oil* (kameeliaseemneõli), Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil* (aprikoosiseemneõli), Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate*, Sodium Benzoate*, Potassium Sorbate*, Malva Sylvestris Flower/Leaf/Stem Extract* (metskassinaeri ekstrakt), Plantago Lanceolata leaf Extract* (teelehe ekstrakt), Glycerin, Citric Acid, Hippophae rhamnoides (Seabuckthorn) seed oil* (astelpajuseemneõli), Glyceryl Stearate*, Cetearyl Alcohol*, Myristyl Myristate*, Xanthan Gum, Tocopherol (E-vitamiin), Lactic Acid (piimhape)
*koostisosa omab ökosertifikaati


Et kui nüüd lühidalt kokku võtta, sisaldab ta päris häid koostisosi!


Kuidas toimib ja kuidas kasutada? 

Rikkaliku niisutava koostisega näopuhastuspiim puhastab naha õrnalt, kuid efektiivselt säilitades nahale omase ph-tasakaalu. Piimhape ja õrn puhastuskompleks koorivad nahalt mustuse ja surnud naharakud. Aktiivsed taimeekstraktid rahustavad ka tundlikku nahka ja aitavad kaasa rakkude  uuenemisele.
Kasutamine:
Mahapestav. Kasutada hommikuti ja õhtuti. Niisutav näopuhastuspiim on kaheastmelise näopuhastuse teine aste peale meigi eemaldust naha sügavuti puhastuseks. Esimesena puhasta nahk meigieemalduspiimaga meigist, seejärel puhasta nahk sügavuti – pumpa väike kogus puhastuspiima kätele ning pese sooja veega. Peale puhastust kasuta sobivat Lumi näokreemi.
Loksuta enne kasutamist!

Mis ma arvan?

Kui välja arvata lõhn, siis ta on täiesti okei - küll aga ma pole sellest vaimustuses. Lubab niisutada, aga siiski, on mul peale pesu tunda kerget kiskumist. Olen küll märganud naha klaaristumist, ehk siis punnid ei ela enam nii aktiivselt oma elu (siinkohal mainiks ära, et ma kasutan kord nädalas ka Turblissi* maski). Ise eelistan näopuhastuses üldiselt vahutavaid tooteid - piimadega mul suurt kokkupuudet pole. Küll aga meigieemaldusel sai kunagi kasutatud Chaneli meigieemalduspiima.

Kas Lumi eemaldab meiki? Mitte veekindla eemaldab kenasti alati ära, topelt mõju on siis, kui kasutada peale puhastamist toonikut või siis (minu moodi) mitsellaarvett. Viimase etapi puhul on ka nahas veidike niiskust tunda. Küll aga kulub vähem kreemi ning nahk on kauem niisutatud. 
Ka olen märganud vähem punetusi ning nahk pole niivõrd "stressis", on elastsem ning jumekam (st ei ole hall nagu surnud inimesel :P). 
Ka on "pesemisel" tunne libedapoolsem ning peale veega eemaldust ei jää jääke nahale. Küll aga kiidan tugevalt pumpa ja toote "saledust" ehk seda on mugav kaasas kanda, kui peaks reisile sattuma. 

Eeldasin niiöelda VAU-effekti aga seda selle toote puhul ei tulnud, eriti loodetud oli see, kuna ta on hinnatud Anne&Stiili poolt. Küll aga ei saa ma öelda, et ta halb oleks. Vastupidi, tegemist on täiesti aktsepeeritava puhastussarjaga! Ilmselgelt on toimet tunda rohkem normaalse nahatüübiga inimestel, minu oma teada-tuntud bravuuritar ning pipardab. 



Aitäh Alma Natura blogile sellise imetoreda blogiloosi eest! Ja kes saab mahti, võiks teda kindlasti jälgida, kirjutab päris toredaid postitusi just öko-ja naturaalsete toodete kohta. 


Minu SÜNNIPÄEVA Turblissi loos alles käib ja on võimalik osaleda, võiksite ka kindlasti e-maili lisada sinna postituse alla, sest nii mul lihtsam Teile teada anda, kui olete võitnud. Ma ei tee loose tihti (kui üldse) ja Turblissi ikka tahaks ju! :) 

Ja lähipäevil tuleb ka kõigilemmik Pekk teeb trenni postitus, sest uus kuu on käes (Jeerum, kas tõesti on JUBA aprill????)

Hõissa! 





4 kommentaari:

  1. Ma olen tahtnud Lumi tooteid proovida alates sellest ajast, kui ma selle nimega tutvusin. Vinni-punnide omanikena tean, et enamik tooteid ei ole just kõige sõbralikuma toimega ja sellepärast olen jäänud kindlaks ühele sarjale ja ei eksperimenteeri näohooldusvahendutega enam. Kuid see disain.. oeh! Nii ilus, et Lumi võiks kindlasti maailma turge vallutama minna. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 110% nõus! Ma ka ei eksperimenteeri enam, aga kodumaiseid ökotooteid tuleb proovida - iial ei tea millest ilma võib jääda + toetagem omasid!

      Kustuta
  2. Meil on muidugi erinevad nahatüübid, aga ka minu jaoks jäi miski ikkagi puudu selle piima puhul. Pidasin seda oma lollaka tundliku naha süüks.:D
    Tootel on tõesti palju häid omadusi, aga üldiselt on jah võib-olla jälle liiga ülekiidetud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ülekiidetud on küll. siiski tavaline meigieemaldusvahend, mis on pandud ilusasse pudelisse. boonuseks keemiavaba ja nahasõbralik. et tegelikult pole ta paha, lihtsalt tavaline. nothing special. :)

      Kustuta