28. oktoober 2013

z palette ja beauty blender

Täna siis juttu kahest.. või õigemini kolmest tootest, mis on mul elu tunduvalt mugavamaks teinud. Esiteks, z palett.. Mul pole enam 101 eraldiolevat lauvärvi, kõik mis vaja, olen koostanud kahte paletti. Väiksemas, zebra omas on mul kõik YABY lauvärvid, mida ma ikka ja endiselt kiidan taevani, eriti armas on nende suurus :P, imeeeepisikesed. Aga kui palju väge täis! Teises, mustas ja suuremas on mul kõik Too Faced sweet indulgences paleti sisu, mis ma laiali lammutasin, kuna leidsin, et see suur metallkarp on veidike tüütu. Must palett on mul olnud juba kaua, mingi 7 kuud kindlasti, suht "kasutatud" näeb teine välja, aga seda kallim ta mulle on. Zebramustriline pisike nunnukas on mu meigipere uusasukas, kätte sain täna ja ilusam kui pildil! Väga mugav meigikotti pista ka kõikjale kaasa võtta.
Täpsemalt rääkides on siis tegemist tühja paletiga, mis on magnet põhjaga ja läbipaistva kaanega. Saad kaasa ka magnetiga kettad, kui juhtub, et mõni lauvärvi pann ei hakka magnetile külge - üldiselt siiski hakkavad. Saadaval ka eestis, suur must maksab 22€ ja väike zebra maksab 16€. Mõlema värvivalikus on olemas veel roosa, leopard ja lilla, viimast aga Eestis ei pakuta kahjuks. Välismaa saitidel olen märganud ka imeilusaid lillelisi :) 






Teiseks otsustasin kohe täitsa päris ÕIGE beauty blenderi omanikuks saada - kaua sa neid koopiaid kasutad. Ja see jutt et odav variant on parem kui õige, on VÄÄR. Olen neid odavaid ebayst ostnud korduvalt, aga ükski pole nii pehme (nii kuivalt kui ka märjalt) kui on seda beauty blender ja hajutab ka kolm korda kiiremini ja jätab ilusama tulemuse. Kes siiski aga ei taha nii palju raha ühe svammi peale kulutada, võib vaadata Real Techniquesi poole, nad lasid ka just ühe oranzi välja, mille hind küündib 5-10€ kanti. Pole Eestis eriti poodidesse jõudnud, aga internetiavarustes täiesti saadaval
Samuti nagu z palett, on beauty blender soetatud makeupexpressist ja hinnaks on 19.50€




 Kuivalt  ja märjalt. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar