27. oktoober 2013

Zoeva pintslid


Viimasel sünnipäeval, nagu mul traditsiooniks on, tellin/kingin omale suurema koguse pintsleid - kuna neist pole mul KUNAGI küll. Aga millegi tõttu pole ma neist varem rääkinud - seega, siit see tuleb!


Zoevaga on tegemist Saksa kvaliteetkosmeetika firmaga, aga suur pluss on selle juures, et lisaks kvaliteedile on neil odav hind. Ma küll ei saa aru, miks nad nii alahinnatud on.

Soetasin omale ühe komplekti, millega sai kaasa pisikese pintslipuhastus näidise ja neli eraldi üksikut pintslit.

Esimesena siis pajataks kolmest eraldi soetatud pintslist. Esimene on 315 Fine Liner, mis on vahva veidike niiöelda murtud pintsliotsaga, millega on ülimugav lainerjoont teha. Minu jaoks miinus aga liiga kõvad ja liiga lühikesed harjased, ma eelistan pikemat harjast, et imekena kassisilm joonistada. Hind: 5.80€
Teiseks on 227 Soft Definer, mis on silmameigis üks vaieldamatu lemmik ja asendamatu pintsel. Mul on antud pintslit mitu ja mitmel erinevalt tootjalt, seega pole mitte midagi nuriseda, vaid kiidusõnad! Hind: 6.20€
Kolmas on 228 Crease, mis on minu jaoks huvitava kujuga ja uus asjapulk. Harjaste osa läheb otsast teravaks ja keskel on jämedam, st et saab teha ühtasi tugevamat joont, mis on ümbert hajutatud. On kujunenud tihedalt kasutatavaks pintsliks, väga meeldib! Ulmeliselt pehme pintsel! Hind: 6.20€
Neljas neist on kõige luksuslikum ja seega kallim pintsel. 101 Luxe Face Definer, nagu eelmisel sai öeldud et ots teravam ja keskelt jämedam, on antud pintsel täpselt samasugune, millega on mõnusalt hajutatud kontuuri või põsepuna imelihtne ja mugav soovitud kohta kanda. Karvastik on kitse karvadest, ülejäänud on sünteetlised antud nimekirjas. Sellest sõltub ka hind, milleks on 17.50€. Ei oma ühtegi pintslit mis oleks nii pehme! Tõeline inglipuudutus! Karvastik ei määrdu, st pestes saab ilusti valgeks kõik jälle, mis on suur pluss! 



Lisaks siis üksikutele pintslitele võtsin ka ligi ühe komplekti, nimelt Face set, mille saab omale täpselt 46€ eest - milles ühtlasi 102 /Silk Finish (pildil vasakult kolmas) pintsel on ohtlikult sarnane Sigma F82 ja Real Techniques expert face pinstliga. St lemmik jumestuspintsel. Ei jäta triipe, on pehme ja hajutab mugavalt ning kiirelt. Teisteks pintsliteks siis (järjekorras) 142 /concealer buffer (mis on suhteliselt sarnane Real Techniquesi deluxe crease pintsliga sarnane), 110 /face shape, 102/ silk finish, 104 /buffer ja 106 /Powder. Teisel pildil on 127 /Luxe sheer cheek, mis on mõnus, pehmete harjastega ja põsepuna kandmiseks suurepärane.




Saadavad kenasti Eestisse, tulevad suhteliselt kiirelt, 7-10 päevaga, postikulu nõudsid 7 euri ning 50 senti. Saadetis on jälgitav. 

4 kommentaari:

  1. Nii hea, et sellest kirjutasid, ma just ükspäev mõlesin, et tahaks nende pintsleid tellida. Üks saksa Youtuber rääkis nendest kunagi ja jäid silma just pintslid ning lauvärvid ja kontureerimis/modeleerimis palett.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tore, et mu postitus vajalik oli, see on vaid hea uudis! Ise kasutan antud pintsleid igapäevaselt ja noooo üldse ei kahetse. Väga kvaliteetsed on, mul pole ükski karvagi ajanud ja ma pesen neid igakord peale kasutamist ja valged harjased ei määrdu, st peale musta lauvärvi kasutamist on peale pesu nagu uus. Ostsin aprillis 2013. :)

      Kustuta
  2. Aitäh, et sa mu pintsli-silmaringi avardasid, polnud sellest brändist veel kuulnudki. Nüüd hakkasid küll näpud sügelema ja tahaks nii mõnegi pintsli endale tellida. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aga palun :) üritan isegi niiöelda mittetuntumaid brände katsuda ja proovida, et seda ka teistele pajatada :) soovitan kindlasti tellida, kui vöimalus, sest sellise hinnaga selline kvaliteet.. No pole lihtsalt reaalne :D

      Kustuta