28. oktoober 2013

Sigma pintslid

Ootasin kergelt mitu kuud ühte pintlit, et teha oma tellimus, koguaeg oli laost otsas. Aga nüüd see tehtud - ma tellisin oma esimesed Sigma pintslid. Ja kas ma olen rahul - loogika! Soetasin need kaunikesed Eestist, naturaalkosmeetika e-poest, kaasa anti ka väike brozüür, kus on kõik kollektsioonid ning ka kõik üksikud pintslid -väga praktiline. 


Pintsel, mida kaua jahtisin on Sigma Small Contour F05, mis oli koguaeg välja müüdud.. Ja ma üldse ei imesta miks - tegemist on suurepärase pintsliga, millega nägu kontuurida. Saab põsesarnad ilusaks, nina peenemaks ja muu taoline. Ja seda kõike ühe pintsliga. Harjased on pehmed, aga tugevad, pintslivars sobiva suurusega, aga ainuke ebameeldiv element on see, et vars on liiga libe! Seega ohtralt pintsliloopimisi ootab ees.. Hinnaks 18.95€

 Teiseks valikuks näopintslite osas on Sigma concealer F75, kuna mul pole ühtegi niiöelda ÕIGET peitekreemi pintslit. Nüüd aga on :P. Hinnaks hetkel oleva sooduse puhul 10,80€ muidu 12,95€.

Kolmandaks pintsel mida on mul rohkem kui 1 ja kindlasti ostan "miljon" veel. Sigma Blending E25. Nagu Youtubes on näha, on see väga paljude lemmik, ka minu! Mu silmameigi tegemine võttis täiesti uue pöörde - kohe täitsa ausalt. Hind soodusega 10,80€, muidu 12,95€

 Neljandaks Sigma Small Tapered Blending E45. Üsna täpne teravatipuline hajutuspintsel. Väga pädevalt saab sellega teha suitsusilma. Lisaks on sellega mõnus nina kontuurida. Huvitav ja omamoodi teistsugune pintsel jällegi -üpriski multifunktsionaalne. Hind 12,95€


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar