25. oktoober 2013

kulmukaar

Kuna seda on niiiiii palju küsitud, siis otsustasin, et näitan teile, kuidas ma oma kulmi viimistlen, värvin ja muud taolised toimingud.


 Alguses, nagu ikka, eemaldan meigi, puhastan korralikult ja niisutan. Seejärel asun kitkumise kallale. Pinsettide puhul on mul oluline, et oleksid võimalikult teravad, siis on töö kiirem ja puhtam.
Kui vaja, siis lõikan pisikeste kääridega mõne karva lühemaks, sest vahel kipuvad nad täiesti oma elu elama :)
Seejärel asun värvimise kallale.
Kuna mul on endal originaalis täiesti süsimustad kulmud ja kuna ma sellega rahul pole, siis ma esimese etapina blondeerin kulmud hästi natukene heledamaks. Kasutan selleks RefectoCil kulmublondeerijat toonis 0 Blonde, mida segan kokku RefectoCil Oxidant cremega, mis on 3%. Seejärel kui olen lasknud umbes viis minutit mõjuda ( kauem eriti ei kannata, mul ärritab see kulmude ümberolevat nahka, suhteliselt tundlik teine ) siis eemaldan selle RefectoCil tint removeriga.
Seejärel asun toonimise kallale. Kuna mul on tumepruun juuksetoon, on mul seega vaja kulmud saada 1-2 tooni juuksevärvist heledamaks. Järelikult valisin tooniks RefectoCil 3,1 Light Brown, mille samuti segan vesinikkreemiga kokku. Lasen pruunil natuke vähem aega mõjuda, kuna see haakub kohe karva külge. Samuti olen värvimisel ettevaatlik, et nahale pihta ei läheks, sest see on nagu püsijuuksevärvgi, et kui nahka puutub, siis suurt maha ei saa, kulub ajapikku vaid. Eemaldan samamoodi nagu blondeerijagi, tint removeriga.

Ja see ongi kõik mis ma teen. Kitkun olenevalt vajadusest, VAID kulmukaare alt, vahel üle 2 päeva, vahel kord nädalas, värvin aga kord kuus.

Kõik RefectoCili tooted olen soetanud ProKosmeetika poest, sest minu meelest on seal hinnad kõige soodsamad. Tindid 3.20€ tükk, värvieemaldi 7.50€, vesinik 3.80€, samuti ühekordne ripsme ja kulmuhari on ProKosmeetikast, mille ostsin 10se pakina, umbes 3€.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar