3. mai 2018

Juuksed 2017

*Märgin ära, et ma olen aasta kõige aeglasem ilublogija. Ma alustasin selle postituse kirjutamist 2017 august-september.. Ja siin ma olen, 2018 aprilli lõpp. 

Kuna ma vahetan karva 6x aastas, siis pole mõtet iga värvi pealt postitust teha. Küll aga juuksehooldus on mul pikemaajalisem protsess ja kujuneb välja. Miski on jäänud, miski on muutunud.

Kuna mul on psoriaas ja väga tihe paks juus, on mul vaja tihtilugu shampooni/palsamit vahetada - juuksed ja peanahk harjuvad ära ja hakkavad protsestima, et MIS MÕTTES ma neile midagi uut ei paku. Ehk siis juulikuus on lumi õlal. Kõõm, milline kõõm. Peanahal, mitte ma ise, hehe.

Ma olin päris pikalt hõbejuus. See aeg sai läbi, ma olen roosa-kollane-kõikmuudasjad praegu. Ütleme, et mul on kriis. Samas aga ma pole ever nii palju komplimente saanud, kui praegu. Eriti oma klientidelt. Aitäh, vahvad inimesed.


Sain proovida Linea Natura juuksetooteid, shampooni ja juuksekreemi. Antud on linaseemneõliga tootesarjast. Aga palun peatume ja teeme suure kummarduse LN usinatele töömesilastele, kes selle mulle niimoodi pakituna postasid, nii omanäoline! Ma olin tõesti vaimustuses!


Linaseemneõliga juuksekreem. Asi mis mulle väga sobis! Kasutasin topsi tilgatumaks ja ausõna, see kestis mul kaua, kuna toodet kõva 500ml- 8 kuud? Kindlasti ostan varsti uue, ilmselt proovin mõne teise sarja oma, aga kindlasti juuksekreemi. Spetsiaalne koostis on just mõeldud taastama kahjustunud juukseid, mis mul tol ajal ka olid. Korralikult kõrvetasin ära ikka. Lubas teha tugevaks, kammitavaks ja siledaks - seda ka tegi!


Juuksekreem on geelja konsistentsiga.


Linaseemneõliga shampoon. Kuna ma olen väga tundlik igasugu shampoonide vastu oma psoriaasi tõttu, siis kahjuks, see minule ei sobinud. Elukaaslasele sobis aga väga hästi. Seisma ei jäänud, kasutati meie majapidamises lõpuni. Seega ma ei saa väga kommenteerida tema toimes, sest ma lihtsalt ei saanud oma konditsiooni tõttu seda kasutada. See ei tähenda, et see halb oleks! Kindlasti kellegile sobib see ideaalselt. Toodet taaskord tubli kogus (500ml) ning lubab samamoodi nagu juuksekreem taastada ning hooldada.


Siis kui ma olin heleda põhjaga ja katsetasin ära kõik toonid terve vikerkaare peal, siis sattus mu kätte ka Lime Crime Unicorn Hair juuksevärvid. Antud toon on Chocolate Cherry ja hämmastas mind väga! Mul on väga paksud ja tihedad juuksed ja üldiselt kulub värvi palju - tellisin varuga 2 topsi. Mul kulus ainult ühest topsist pool, kuna ta katab üli hästi, on kreemine ja mis kõige uskumatum - TA EI KAOTANUD OMA KIRKSUST! Ta oli kuid (!!!!) erkroosa! Lihtsalt hämmastav! Kes tahab kauapüsivat head värvilist juuksevärvi, siis aga palun! See on see!


Ja vahel katsetan igasugu muid vigurdusi. Segasin kollase juuksevärvi kurkumiga (võib isegi lihtsalt palsamiga segada) ja mökerdasin omale juustesse. Mis kurkum teeb? No juuksed esiteks teeb erkkollaseks, teiseks, selliseks kollaseks, mis püsib kauem peal kui üks pesukord. Väga lahe!


Lemmik hooldusõlid-kreemid. Rich. Saadaval pea igas suuremas toidupoes ja mitte üldse konti murdva hinnaga. Õli/seerum on lemmikum kui kreem. Juusteotste niisutamiseks ideaalne. 


Enne Linea Natura juuksekreemi kasutamist. (Õhu käes kuivanud juuksed, ilma fööni ja muu kuumtöötluseta)

Pärast kuuaega Linea Natura juuksekreemi kasutamist (Õhu käes kuivanud juus, ilma fööni ja muu kuumtöötluseta). Vahe on ju silmaga nähtav!


2018


Vahepeal, kui ma otsustasin, et ma enam ei värvi oma juukseid (st blondeeri), ei riku, kasvatan ja hooldan, on mu juuksehooldusesse lisandnud kolm uut toodet.


Lee Stafford Treatment For Hair That Never Grows Past a Certain Lenght. Just nii ta teebki, nagu nimi lubab. Peale shampoonitamist panen seda vaid peanahale ja muule juuksepikkusele muud maski/palsamit ja lasen tal olla mõnuga ikka mõnda aega peas. Siis pesen maha ja ohsapoiss kui pehmed mu juuksed on. Ja kui hästi nad lõhnavad! Ja ausalt, mul on juuksed pikemaks kasvanud. Lisaks on kõikjal mingid imelikud tüütud beebikarvad (tuka ja kuklaosas), mis ei peaks niimoodi kasvama, nagu nad mul on kasvanud. Neile, kel on õhukesed juuksed, on see vist hea uudis. ps! ta on imeodav! 9.90 kaubamajas!


Dr. Sante Keratiinipalsam. Jep, nii lihtne ongi. Aga toime on uskumatu. Soovitan proovida. Eriti hea just minusugustele peanahahaigetele - pahaainevaba! 4.50 Rosalindis. JAH! 


Enne fööni ja vahel niisama kahu taltsutamiseks Dr. Sante Macadamia juuksesprei. Suss-vuss ja kahu läinud! Kamm lippab ka libedamalt. 


Pildi peal küll tundub, et mul on mega kole katkine juus - tegelt ei. Selle nimi on mu loomulik lokk. Hirmus kole aga ma tahtsin panna siia pildi, millised on mu kiharad peale pesu, ilma fööni ja kõigeta. Vahepeal aasta jooksul olen korduvalt otsi käinud kärpimas, aga ilusti juba viskavad pikkust. 2019 uus juuksepostitus, ilmselgelt! 

Hõissa! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar