4. mai 2018

Ilublogijate kokkutulek 2018

Nagu paljudest ilublogidest viimasel ajal lugeda on saanud, toimus 22 aprill Helen Heinroosi Hair salongis Ilublogijate Kokkutulek. Aastaid on kokku korraldatud seda kolm ja mina olen neil kõigel kolmel korral kohapeal olnud. Ja iga aastaga aina paremaks!

Meid käis harimas Lumi ja Berrichi esindajad, NYX oli oma kohvriga kohal ning tegid uute vahvate toodetega jumestust, lauad olid head-paremat meie sponsorite poolt pakutavaga lookas, isegi sushit pakuti! Kohal olid väga vahvad ilublogijad, keda on iga kord väga tore näha. Lõpetuseks kingikott, mille kojuvedamiseks oli kraanat vaja. Edaspidi hakkabki tulema rodu postitusi kingikotis peituvaga.


Eat Natural vahepalabatoonid. Võiks öelda, et kõige lemmikum neist. Just seetõttu, et maitsevad hästi. Ilma kõrvaliste maitsenüansideta, täpselt sellise maiguga, nagu pakendil kirjutab. Shokolaad, aprikoos, mustikas - you name it. YUM!


Imeilus Helen Heinroos isiklikult, kes meid oma pessa lustima lubas!


Berrichi esindaja Berit Joosep, kes rääkis meile oma teekonnast ilumaailmas ettevõtjana. Ta oli nii siiras, et ma unustasin end lausa kuulama ja see üli ebamugav tool, millel istusin, läks täitsa meelest... Huvi Berrichi vastu tärkas.


Lumi esindaja Märt Miljan. Rääkis meile õigest näohooldusest ja miks üks või teine asi nii on, nagu ta on. Taaskord väga huvitav kuulamine.


Avon toetas meie magusavajadust mõnusate küpsistega, Realist kosutas käsitöölimonaadiga.


Alkoholi küll ei propageeri, aga oh sa poiss, kui hea see Secco oli! Somersby uued suvised joogid.


Ei saa me läbi Valiota. Keefiri peal olen ma üles kasvanud ning mul on väga hea meel, et keefirile on maitseid lisatud.


Veel näksi ja juua? Jah!


.... Ja veel! Pliis, hakake mu sponsoriks! Mu juustuarmastus on üle mõistuse :P


NYXi esindaja Carmen näitas meile uusi suundasid meigimoes.



Esimene aasta kui meil oli logoga kingikott, mille tegi meile Jutekott. Tugev ja ruumikas ning väga öko.

Ei jõua järgmist aastat ära oodata!

Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar