6. mai 2018

IBK2018 kingikoti sisu: Signe Seebid

Signe Seepidega on mul enne korduvalt kokkupuudet olnud ja ei saaks öelda, et kehva bränd oleks. Ta on kodumaine ja ökösmöko, mis on ju mõlemid boonuseks. See, et kingikotis lausa kaks täissuuruses toodet oli ja kumbki polnud neist seep (ma pole kõige suurem seebisõber), tegi meele ikka rõõmsaks küll. 
Kuna taas/uuskasutus on tõusval teel, siis oli väga tore lugeda nende kodulehel, et nende pakendid on kõik taaskasutatud papist, klaasist jne. Mis teeb pika pai meie loodusele. Aitäh selle eest!
Lisaks sellele, et tooted on taaskasutatud pakendis, on nende sisu sama hea kui pakend - eeterlikud õlid, võimalusel kodumaised taimed ning värvi annavad vaid looduslikud ained. 



Kotist leidsin kaks toodet, üks roosi kristalldeodorant, teine kummeli luksuslik näoõli. Mõlemid kõlavad huvitavalt.



Roosi kristalldeodorant. Nimi oli minu jaoks eksitav, mõtlesin, et tuleb see kristalltükk, mis apteekides müüakse, et teed vee all niiskeks ja annad kaenlaall minna. Eip. See oli vedel. Pritspudelis. Hästi huvitav. Pritsib ilusti ja lõhnab nagu roos. Terve päeva füüsilise töö puhul tõesti toimis ka, ma ei haisenud nagu higipall ja isegi kaelnaalused olid kuivemad, kui tavalise deodorandiga, mis ei lase midagi läbi - isegi mitte õhku. Positiivne!


Kummeli luksuslik näoõli. Kodulehelt loen, et mõeldud probleemsele nahale. Kuna ma hetkel kasutan ühte näoõli, millest ma varsti pikemalt kirjutan, siis tekkis huvi, kumb siis parem on. Kummel ilmselgelt on rahustava ning antibakteriaalse toimega, siis ei tohiks ta ju kehva kraam olla. Küll aga pani mind muretsema mu poorid - kas ta ummistab? Siiani pole miski umbe läinud, küll aga on 1-2 punni tekkinud lõua ja põsepiirkonda. Hetkel ei saa ma otseselt seda toodet süüdistada, kuna ma testin korraga nii palju erinevaid asju. 
Peale panen ma öösel, peale naha puhastamist ja enne uinumist. Hommikul on nahk pehme ja ühtlast tooni. Mul on rasune/kombineeritud nahk ning ma imestan, et rasutegevus on tunduvalt vähemaks jäänud. Mis on vastu suve väga positiivne. 


Deodorant on omapärane, küll aga kas ma ostaks selle uuesti? Vist mitte, ma näiteks ei ole aerosoolide fänn kunagi olnud, pritspudelis variant on minu jaoks umbes sama. Ta on peale piserdates külm! Ma fännan roll-on'e. Õli ostaks ma küll veel, prooviks võib-olla isegi teisi variantegi.

Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar