29. mai 2018

IBK kingikoti sisu: GMT Beauty

IBK kotisisu on lihtsalt põhjatu, seega jätkame!
Leidsin kotist taolise vahva valge, professionaalse väljanägemisega pakikese, mis kuulub GMT Beauty'le, mis on läti nahahoolduskosmeetika tootja.

Toode, mis ma leidsin on rahustav ja turseid alandav jalageel, mis minu praeguse ameti juures,  kus ma palju siblin, lausa hädavajalik asi.

Ma kasutasin seda üks kord, peale 13 tunnist tööpäeva, tegin omale sooja jalavanni, leotasin neid ikka kõva pool tundi ja siis peale seda mudisin geeli jalgadesse ning panin pehmed puuvillased sokid jalga ja pugesin põhku - hommikul oli tunne, nagu oleks päikese käes vedelenud ja jalgu tükk aega puhanud. Ilmselgelt ma jäingi peale seda ustavaks kasutajaks.

Mulle meeldib ta juures fakt, et ta on parabeenide ja mineraalõlidevaba ning ennist tegid nad tegid vaid salongidele tooteid, nüüdseks on nad hakanud tootma ka tavakasutajatele. Hind on küll krõbedam (antud geel jääb sinna 30-40 euro kanti) aga toimib paremini kui ma eeldasin. Pakend on ilus, puhas ja stiilne, mis tekitab temas proffesionaalset tunnet.

Pilti tegi Hanna-Liis Vaasa.
Ta lõhnab funky'lt ja värvus on ka kummaline, aga ei midagi nii häirivat, et ei tahaks enam kasutada. Kavatsen selle lõpuni kasutada, kuna tunne, mis ta tekitab, on omapärane. Eriti hästi sobib ta minu meelest pikamaa jooksjatele. Mine tee üks maraton ja pane pärast seda geeli peale!

Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar