23. mai 2018

IBK2018 kingikoti sisu: Dove

Jätkame IBK kingikoti teemadel!
Meie lahkeks sõbraks oli Dove, kes meid mõne vahva tootega kostitas. Mina leidsin oma kingikotist kolm vidinat.


Alustates vasakult on esimeseks Shower Mousse, mis otsetõlkes on duššivaht. Täpselt seda ta ongi - aersoolitüüpi pudelis, vajutad "nuppu" ja vaht tuleb. See sobib keha pesuks kui ka raseerimiseks, nagu iga teine raseerimisvaht. Igatahes viimasena toimib ta imeliselt. Lisaks ka lõhnab imeliselt!
Sisaldab argaaniaõli, mis on oma toimelt sügavniisutav ja hooldav, üsna pehme on nahk tõesti peale kasutamist, jalad on mul aga nii kuivad, et vajavad lisaniisutust, vahet pole millega end pesed. Väga innovatiivne lahendus, mulle meeldib! (vaata allpool pilte sellest rikkalikust vahust, mis vähesel vajutusel tuleb. Ja selle kogusega pesed kogu keha ära! Lubavad, et toodet kulub vähem kui tavalise duššigeeliga.. eks me näeme. Siiani pole veel otsa saanud.)


























Teiseks ja kolmandaks keha ja kätekreem. Kuna ma olen tegelikult üsna laisk keha ja käekreemitaja, pole ma suurt saanud katsetada neid. Küll aga olen saanud neid ohtralt nuusutada, kätekreem tegi ka käed väga mõnusalt pehmeks, mis peaks olemagi ühe korraliku kreemi põhitegevus. Seega kinnitan, et toimib!


Piltide autor on Hanna-Liis Vaasa.


Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar