25. mai 2018

IBK2018 kingikoti sisu: Holika Holika



Kui nägin et, Holika Holika toetab IBK'i kingikoti omapoolsete toodetega, olin ma üsna rõõmus - just seetõttu, et tegemist on mu lemmiku Korea kosmeetikabrändiga ning olen suutnud nakatada ka oma perekonnaliikmeid. Kasutavad ja kiidavad! Ka mina kiidan, seega tulevad siit vaid head sõnad! 




























Leidsin kotist kolm toodet, ühe maski (selle proovimiseni pole kahjuks veel jõudnud), ühe huulemögina (kodulehelt küll ei leidnud) ja Aloe Vera keha hooldav (universaalne) geel. Viimane on eriti oodatud, kuna ma olen alati tahtnud seda proovida! Tahaks kõiki Holika Holika Aloe Vera seeria tooteid ära testida järjest, kui ma ei eksi, oli neid mitu, millest üks isegi duššigeel!


Kõige põnevam ja omanäolisem oli see huulemögin, mis on inglise keeles siis lip tint, ehk ta määrib su huuli, et saavutada pikaajaline punetav musisuu. Ehk värvid huuled, nagu ikka, vigu ei tasu teha, kuna ta jääb kohe nahale, siis lased mõjuda, näiteks terve öö ja siis pühid ära - tulemus oranzikas punane huul! Kohe kindlasti laisa naise arsenalis lausa, et must-have toode! Ei saa ära märkida ka seda vahvat pakendit!



Pildid tegi Hanna-Liis Vaasa.

No see minu lemmik.. Ja päriselt on ka lemmik! Ma ei ole küll kehakreemitaja inimene, aga seda ma uhan kohe mõnuga üle kere! See on ka Iluguru aasta lemmik ja ma üldse ei imesta miks.
Aloe Vera on ise puhtal kujul väga kasulik taim, aitab niisutada, ravib haavasid ja põletusi, päike teeb liiga? Pane aloe verat peale! You name it! Selles vahvas Aloe Vera taime lehe kujulises pudelis on tervelt 99% puhast aaloed! Ehk sa võid seda ausõna üle kere kasutada - näos maskina või silma all, kehal, kus iganes! Aitab parandada pisikesi nahavigastusi, alandab turseid, kaitseb isegi nahka UV kiirte eest! Kas ei kõla mitte imeliselt! Kõige imelisem on selle juures aga hind - 250ml on ainult 8,95€

Hõissa!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar