5. mai 2018

IBK2018 kingikoti sisu: KUMA


Ma olen vist universumi kõige suurem Kuma fänn - seega kujutage ette mu õnne, kui ma Kuma karbikese oma kingikotist avastasin. Mul on nimelt nende nahast liblikaprosse tervelt kokku 5. Lahti tehes muidugi mu õnn väheke taandus, sest tegemist on kõrvarõngastega... Mul nimelt pole kõrvaauke. (noh, on, aga venitatud.. suureks.) 


Okei-okei. On kõrvarõngad, aga kuidas ma üleüldse nii saan uutest huvitavatest toodetest teada, kui ma neid ei näe, ei saa katsuda, keerutada ja näppida? Seega pole üldse pahane , et prossi asemel kõrvarõngad kotis olid. Tegemist on kahtepidi kantavate kõrvarõngastega millel on liblikas puidust ning ehte osa hõbedast, et ka kõige õrnem kõrv liiga ei saaks. Lisaks kodumaal tehtud ja käsitööna.


Saadaval on ta kõikides hästivarustatud Apollo poodides, Kuma kodulehel, Tallinna lennujaamas ja paljudes Eesti käsitöö-disaini poodides (näiteks Krunnipea). Hind ära ei ehmata - €19.95

Hakka või kõrvaauke tegema! 

Hõissa! 

2 kommentaari:

  1. Pm peaks andma mõnes särgikraes ära kasutada ja läbi suruda - oleneb kangast siis mõnd ei riku ka ära ;) Või näiteks kampsuni külge.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tõsi ta on. Kuigi need liblika mustritega variandid näevad kraes effektsemad välja.

      Kustuta