15. märts 2018

crossed metal sinner

Pole ammu lauvärvidega jännanud. See on tegelikult üsna kihvt tegevus, miks mul küll nii pikk paus sisse on tekkinud?

Kasutasin mitut uut toodet, millega pole enne üldse mänginud või vähesel määral. Lisaks fakt, et tegemist on metallsete lauvärvidega, millesse ma olen üsna skeptiliselt suhtunud. Aga kuna 2017 lõpp ja 2018 algus on olnud metallsetes toonides vägagi popp, proovin neile anda võimaluse. Ja üllatas mind postiivselt - pigment on naeruväärselt tugev ja ei pudene. Hajutada kerge ja püsivad kaua peal. Väu (olen hakanud seda viimaselajal palju ütlema. väu. väääuuu..).


Esimeseks NYX In Your Element Metal palett. Neil on "seerias" veel mitmeid erinevaid, aga see köitis mind kõige enam lisaks asjaolule, et ma ei ole eriti läikivate palettide fänn (seisma jäävad ju). Aga too omapärane.  Omanäolised toonid, mida ma pole väga veel näinud. Ja toonid on ka sellised nahal nagu on pakendis, mis on minu meelest suur pluss. Kahjuks siia linki pole netipoodides pakutavaga võimalik panna, aga Kaubamaja ja Ülemiste poest ehk võimalik seda saada (ka Tartu ja Pärnu? Lisaks see veel sooduses kah, hetkel. 




Teiseks Kat Von D Saint + Sinner palett, mis on limiteeritud ja mul oli õnn see omale saada, kui Härra Itaalias käis (nagu pildil näha, olen ma sellega üsna palju ka plätserdanud, well loved on kenasti näha veits segamini värvides :P)
Kat Von D meigiarmastust mul vist usinamad blogikülastajad teavad. Armastus ei ole raugenud, pigem vastupidi, tooted lähevad aina paremaks. Lisaks nüüd on nad kättesaadavamad ka meile - kodulehel on international shipping täitsa olemas. Palett ise on väga universaalne, seal on mitmeid matte toone, vägagi metalseid kui ka kergelt sädelevaid toone. Hajutus, püsivus ja pigment samamoodi nagu NYXi omaga, imeline! Aga mind väga häirib, et Kat Von D teeb nii palju limiteeritud tooteid.. ei meeldi. 




Need kuus tooni on minu lemmikud. Särtsakad! 




Ja nüüd väike look, mis ma nende palettidega tegin.

Kasutasin:
Kat von D paletist toone Ashes ja Ministry (Sinner poole pealt)
NYX metal paletist toone 4 ja 8
Lauvärvide all kasutasin "liimiks" NYX Eyeshadow Base ESB001
Ripsmed (all pildil ka) NYX WL19 In Another Level
Ripsmetušš L'Oreal Volume Million Lashes (Waterproof)
Ja veidike Avoni Color Trend musta lainerit



Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar