22. veebruar 2015

Arvustus ja kuidas teha // Kat Von D Tattoo Liner


Kat Von D lainer pakkus paljudele huvi ning paljudele pakub huvi, kuidas ma oma joonekest ja tiivakest teen. Kuna hetkel olen ma kodust kaugel ning mul on tarvikuid vaid niipalju kaasas kui tassida jõuan, leidsin, et oleks aeg samm-haaval-kuidas-teha postituseks. 

Mitte ükski lainer ei püsi silmalaul omaette, tal on vaja põhja, mis teda paigal hoiab. Kuna mul on eriti õlised silmalaud, on vaja eriti tugevat kinnitit. Seega minu esimene ülesanne on korralikult ja ühtlaselt katta silmalaud Lime Crime Eyeshadow Helperiga


Teiseks on vaja kinnitada Eyeshadow Helper miski puudrise tootega, et ta kortsukestesse ja vagudesse ei koguneks ning minema ei voolaks - minu vaieldamatu lemmik on Make Up Store Microshadow toonis Vanilla. See sõber oli mul üks esimesi niiöelda kõrgema klassi lauvàrve, mis ma omale soetasin, ning ainuke, mille ma ilmselt suudan tàiesti lõpuni àra kasutada. Toon on peaaegu, et olematu, aga ühtlustab mu nahatooni suurepàraselt. Lemmik pintsel, mis antud lauvàrviga kaasas kàib alati, on mul Bdellium Toolsi 785.


Siis on aeg laineri kàes. Alustan alati saba ette joonistamisel, mõlemile silmale, siis hea vaadata kas nad on ühtlaselt või mitte. Kipun alati saba tegema natuke silma vàlisnurgast eemale, see muudab silmad kiisulikumaks ja pikemaks. 


Siis joonistan ilusa sirge joone mitte eriti jàmedalt mööda ripsmepiiri. Mida peenem joon, seda parem. Ka ei làhe ma vàga silmanurka vàlja, kuna see ei ole minu nàokuju ja silmade asetusega eriti kaunis. Püüan tàita nii 2/3 oma laupikkusest, umbes silmaiiriseni või natuke sellest üle.


Seljàrel alustan poolest tiivakesest ja vean nö kolmnurga silma vàlisnurka. Ehk siis liigun tiiva otsapoolelt alla ripsmete juurde. Siis tàidan ja viimistlen ja püüan joone võimalikult sirgelt teha ja puhtaks jàtta. Ka ei làhe ma eriti laiaks asjaga, sest mul on suhtkoht "hooded" silmalaud.


Viimaseks sammuks koolutan ripsmed oma Tweezermani koolutajaga ja vàrvin ripsmed L'oreal Volume Million Lashes So Couture ripsmetuššiga. 




Kasutasin lainerijoone tegemiseks Kat Von D Tattoo Linerit toonis Trooper. Tegemist on silmalaineriga, mis on pliiatsivormis, aga mille "hari" on peen ja tàpne nagu kalligraafia pintsel/sulg. Teeb imepeenikest joont kui olla õrn ning tugeva surve tagajàrjel teeb ka jàmedamat joont perfektselt. 




Püsivus on võrreldes vedel/geellaineritega vàga hea, aga minu testimise jàrel üle kuue tunni ta ideaalne pole, kuna ma olen suht õlilaug ja õrnad silmad, mis kipuvad vesistama, làheb lainer jalutama pàris kàrmelt. Just eriti see tiiva osa. Küll aga temaga töötamine on stressivaba ja kaasaskandmine mugav. Pole vaja eraldi pintslit, et peent ja head joont saada ning kuivab kiiresti ja ei làhe laiali, kui vahepeal kogemata silma pilgutad. 
Aga ma armastan ta ta tumedust ja seda et ta on sametiselt matt. Parim pliiats/marker vormis lainer, mis ma olen proovinud!
Aga tema suurim miinus on kàttesaadavus vàljapool USA elavatele inimestele. Euroopa Sephorades teda ei müüda, variantideks on hirmus suur postikulu, loota mõnele tuttavale kes elab USA's või UK's kuna USA Sephora sinna saadab või kasutada vahendajafirmasid. Minul vedas, kuna sõbranna kàis hiljaaegu Ameerikamaal. Hinnaks tegelasel $19 ja ta on igat oma penni vààrt.

Hõissa!



4 kommentaari:

  1. Kuidas tweezerman koolutaja on, oma hinda väärt? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Enne Tweezermani oli mul Artdeco koolutaja, kui ma ei eksi oli viimane odavam ja parem. Aga ta teeb oma töö ära, koolutab ja püsib kenasti kaua, kuigi need "padjad" võiks natuke pehmemad olla :) Ma ei mäletagi enam mis ta maksis aga ta polnud kõige odavam. Suur pluss tema juures on see, et ta on hästi vastupidavalt kokku pandud. Artdeco oma teenis mind kaua, see ilmselgelt veel kauem ;) et kui on võimalust lubada omale hinnalisemat koolutajat - soovitan võtta. Kaubamajas peaks saama isegi mõlemeid võrrelda, nii Artdeco oma kui Tweezermani oma :)

      Kustuta
  2. Väga hea pildiseeria lainerijoone joonistamise kohta! Kui vähegi aega saan, võtan selle ette ja hakkan harjutama. Mul küll silmad sellised, et lainerijoone tegemine üsna utoopia, aga eks tuleb vähemalt proovida ja harjutada.:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minul läks enda silmakuju jaoks sobiva joone leidmiseks aastaid :D siiani pole ideaalne, aga its something ;)

      Kustuta