3. detsember 2014

occ


Ma olen täielik Eestlane ja kristlus ja muu usk mind haarata pole suutnud, siis suhteliselt juhuslikult juhtuvad minu teele üpriski eriskummaliste nimedega asjad... Seekord OCC Lip Tar toonis "Pagan".. 

No kuidas mõned firmad ikka oskavad oma toodetele nimesid valida, arumeivõi. Üks Lip Tar kannab mu ema nime, Annika. ohwell.. kihvt!

igatahes, mökerdasin näkku! Ehk ei tee mind rohkem paganlikumaks kui ma juba olin :)



Nägu:

1. MAC Face & Body N2
2. MAC Pro Longwear concealer NC15
3. MAC Studio Fix Powder NC15

Kulm:

4. Make Up Store Cybershadow Kakaw ja Smog

Silm:

5. Lime Crime Eyeshadow Helper
6. Sugarpill Loose Eyeshadow Asylum
7. Inglot Freedom System lauvärvid 06 Shine (kuldne) ja 63 AMC (must)
8. Make Up Store Cake Eyeliner toonis Black
9. Maybelline The Rocket Volume Express ripsmetušš
10. Ardelli aksentripsmed silmanurka, number ei tule hetkel meelde.. 



Huul:

11. OCC Lip Tar toonis Pagan




... Mis on peaaegu, et must, aga tegelikult ikka ei ole ka. (Parim värvikirjeldus) Ta on tumelilla! Imeilus matt lilla! Parim lilla mis minu teele jäänud on. Ja mul on hunnikutes lillasid! oh õudust, näin liiga elevil? gosh, Birks, rahune maha, see on kõigest huulemögin... aga kuna ta on nii tugeva pigmendiga ja üpriski vedel, soovitan huulepliiatsit ja tootega mitte liialdada :) muidu on terve nägu imeilus lilla :P






... aga soovitan!

Hõissa!

3 kommentaari: