2. detsember 2014

November 2014 lemmikud


November sai otsa ja käes on aasta viimane kuu - kohe on 2015 ja ma pole selleks valmis. 

Toon teie ette mis mulle novembris eriti meeldisid. 


1. Goldwell Dualsenses Blondes & Highlights 60sec treatment.

Tegemist siis juuksemaskiga blondidele, mis ravib blondeerimisega rikutud juukseid sügavuti ja eemaldab kollaka tooni ning äratab kiharad üles ja paneb nad särama. Selle toreduse avastasin ma siis, kui mu ema mulle selle Aprillis sünnipäevaks kinkis. Kuku või pikali aga ma olen sellesse niivõrd kiindunud, et ma pole millegi muuga enam nõus. Mul on ekstreemselt ära rikutud juuksed, mis läksid koguaeg pusasse (iga hommik sain rastasid oma peas kokku lugeda), puudus sära ning meenutasid heinakuhja. Nüüd aga on mul pehmed, siledad ning Hollywoodilikud juuksed. Leiab Kaubamajas, ILUs, tradehouses ja hästivarustatud juuksurisalongides. Hind jääb 11€ kanti. ps. kestab ropult kaua aega, kuna isegi minu megapaksud juuksed vajavad imevähe toodet.


2. Lushi Jumping Juniper tahke shampoon.

Mõeldud neile, kel on rasune juus ja peanahk. Kadakamarjaõli reguleerib rasueritust, lisaks sisaldab veel lavenderit ja sidrunit. Lõhnab suurepäraselt, vahutab nagu poleks homset ja kerge ning mugav reisidel kaasas kanda. Saab lushi kodulehelt või poest, hinnaks 7,50€ / karpi müüakse eraldi 3,40€ eest.


3. Garnier Express 2 in 1 silmameigi eemaldi. 

üks effektiivsemaid, mis on minu käeulatusse sattunud. Kuna ma kasutan Maybelline The Rocket ripsmetušši ja veel veekindlat, mida on täiesti võimatu eemaldada, on Garnieri jaoks lapsemäng. Ka L'oreali Volume Million Lashes So Couture on muidu taoline ripsmetušš, mis eemaldates vaid su nägu üleni mustaks värvib, eemaldab antud meigieemaldi sekunditega. Kuna ta on kahefaasiline ja õline, ei jäta ta su nahale õlist tunnet. Lisaks ta hooldab ripsmeid - olen märganud, et mu muidu pikad ripsmed on veel tihedamad. Saadaval hästivarustatud poodides umbes mõne euri eest.. i'm not sure about the price. 


4. OPI küünelakid

Pastelne lilla kannab tooninime You're such a Budapest ning roosakas My very first knockwurst. Katavad hästi, lillale piisab isegi ühest kihist, roosale 1-2 kihti, püsib kaua peal, kui kasutada alus- ja pealislakki (testisin et 1,5 nädalat, siis tüdinesin ära ja kiskusin maha). Polegi muud rohkem rääkida, kui et näevad lihtsalt üliarmsad välja. Leiab Kaubamajast ja ILUst, hinnaks ~12€


4. Ingloti peitekreem

Valisin korrektortoonid Y (kollane) ja P (lõhekarva), ekstreemsemateks olukordadeks mu näos. Tegemist on ülikreemjate peitekreemidega, millega on imelihtne liialdada. Ma nägin asja põhja juba vähem kui kuu ajaga. Kui kenasti puudriga kinnitada, ei jaluta kuskile, aga kui puuder ära jätta, on ta mõne tunniga silmaalt põsepeal, eriti kui oled sama rasune kui mina. Lähimad Ingloti poed on Soomes ja Riias. Riia oma on odavam! Antud ekseplar on ostetud soomest ja hindadeks Freedom Systemi palett 11.50€, peitekreemid 7€ tükk.

Mis olid Sinu Novembrikuu lemmikud?

Hõissa!

2 kommentaari:

  1. Niiii meeldib lugeda 'Lemmikud' postitusi. Ps. Väga lahe blogi Sul!

    Mulle endale ka väga meeldivad Lush'i šampoonid (just ostsin uue!), aga selle kuu enda kõige lemmikumaks pean Origins Spot Remover Treatment Gel - asendamatu hetkel.

    Jana

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh aitäh aitäh! Kuna ma olen isik kes üldiselt leiab asja ja jääb selle juurde ja ei salli suurt muutusi, on mul lemmikute tegemine piin. Aga ma püüan oma lugejaid rõõmsaks teha! Originsi tooteid ma polegi veel proovinud - aitäh, et mulle oma lemmikud mainisid, ehk satub pihku ja meeldib mullegi :)

      Kustuta