29. november 2014

I painted it black.


Pean kurvastama, aga see nädal kahjuks Pekk teeb trenni postitust ei ilmu, kuna ma olen olnud haige ja vaid voodis vedelenud. St kaal on jäänud hetkel samaks, mingit suurt muutust pole toimunud, ainuke mis ma kaalulanguseks teha olen proovinud, on vee ja tee joomine ning õigemini toitumine, ehk siis korralik puder hommikul, lõunal mõnus salat ja õhtul näiteks supp, vahel ka küpsetan midagi ahjus. Pliit läks mul katki, seega peab eriti nupukas olema, et mitte poodi valmistoidu järgi minna. Piisavalt köögi- ja puuvilju. Korra ka patustastin pitsaga, aga vähemalt praegu ei näe, et oleks suuresti põntsu mu dieedile pannud. Ülimõnus sinihallitusjuust oli peal, mida ma muidu ei söö, aga ma ju tahtsin proovida :)  Et sisuliselt ma ei keela omale midagi, lihtsalt väldin valmis- ja rämpstoitu ja suhkruid. Ka pastat ja veidike kartulit. Aga seda kirjutab kunagi hiljem òige pealkirja all kui olen omale selle toitumise asja selgeks teinud, mis ka toimib. Ekspert ma pole ning mul on vaja teha pikemalt uurimustööd ning katsetusi ja küsima targematelt, mis on õige, enne kui ma teile miskit soovitama hakkan.

Üritan see nädalavahetus aga meigipostitusi teha, näonahk on küll päris õudne, aga its something :P Parem ikka kui vait istun ja üldse midagi ei kirjuta.

Eile oli see Ameerikamaa hulluspüha Black Friday, seega ma maalisin endal ka kõik mustaks... Ja ka natuke tütarlapselikult roosaks, et tasakaalustada tumeduse üleküllust. Ja jällegi, kella kahest on tuba juba koobas ja kirkus toonides kadus öösse põhimõtteliselt. Ei aidanud sada lampi, välku ning töötlus. Päike is the key... või siis softboxid. :D ... Väike wishlist jõuludeks. Joonistamiseks harilike komplekti ja paberit ja softboxid. Pole sugugi nõudlik ;) 

Teil ka mõni äss diil oli? Anna mulle teada, millest ma ilma jäin :)


Nägu:

1. MAC Studio Fix NC15
2. Inglot peitekreem toonis P (peach) ja Y (yellow) (sest, et haiguse tõttu olen lapilisem kui leopard)
3. ELF bronzer & blush duo



Silmad:

4. Lime Crime Eyeshadow Helper
5. Yaby lauvärvid toonis Dragon Fruit, Eggplant, Abyss ja First Snow
6. Maybelline The Rocket volume express ripsmetušš
7. Ardell 105 black ripsmed

Kulmud:

8. Make Up Store cybershadow'd Smog ja Kakaw

Huul:

9. Lime Crime Velvetine toonis Black Velvet
10. OCC Lip Tar toonis Batty

Tasub ka Lustikummuti värskel Instagramil silma peal hoida, postitan sinna pildi tulevast meigist kõige enne ning ma ka joonistan - vahel näitan neid seal. @lustikummut, kõrval menüüribast leiad ka ;) 

4 kommentaari: