9. detsember 2014

Pekk teeb trenni #3


Noh, tundub siiski, et ma ei tee trenni nagu pealkirjas lubatud. Olen mõned meetrid õues jalutanud, aga see on ka kõik. Pettumus. Pikalt haigevoodis lebamine tegi mind laisaks.. 

Kaal alguses: 111,8kg
Kaal praegu: 112,0kg

...Mis tähendab, et ma olen juurde võtnud. 

Ma võtan end JÄLLE käsile. ohwell. Wish me luck.. 

Annan uuel nädalal teada, kuidas mul läheb. 

2 kommentaari:

  1. Mina küll ei ütleks, et oled juurde võtnud. Pigem on lihtsalt kaaluseisak. Mõnisada grammi siia-sinna võib ju jääda selle niiöelda statistilise vea piiridesse? Edu!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seisab mul ta siiani, seega pean leidma miski muutuse, mis paneks seisust langusele. Võib öelda, et suurim ja raskeim projekt mis mu elus olnud on :P Aitäh, et kaasa elad!

      Kustuta