26. detsember 2014

Holidaze


Ja nüüd esitlen teile mu kõige halvemat glitteripaigutust .. ever. Nimelt minu jõulukink, ehk siis glitter ja kinniti ei jõudnud minuni, ei tahtnud ma siiski glitter-lookidest ilma jääda. Oleks võinud siiski hoida eemale, teehee... Nimelt kasutasin ma kinnitiks Duo ripsmeliimi ja liimisin sellega endal esiteks pool silma kinni, kõik ripsmed lapiti vastu nahka.. päris õudne kogemus. Ehk ma lihtsalt veidike liialdasin liimiga, sest glitterit tõmbas nagu magnetiga. Aganoh, see selleks, siin ta on!



Ja juuksed väldivad ka koostööd. Pole ammu värvi ja lõikust saanud - kergelt metsistunud. 

Nägu

Maybelline Fit Me jumestuskreem toonis 110
Maybelline Fit Me peitekreem toonis 10 (see on krdi tume! Püüan tooni 15 leida lähiajal)

Kulm

Make Up Store Microshadow toonides Smog ja Kakaw
Maybelline Browdrama kulmugeel (soovite arvustust?)

Silm

Peggy Sage Lauvärvid toonides Bleu Azur ja Fashion Plum
Lushi silmalainer toonis Iseseisev
Ardelli Wispies ripsmed
Maybelline The Rocket ripsmetušš
Make Up Store glitter toonis Hologram + Duo ripsmeliim

Huul

Lime Crime Velvetine toonis Cashmere


Tundub, et ma pean kulmude toonimiseks ja täitmiseks miskit külmematoonilist otsima, maru oranziks kisuvad, kui juus nõnda sinkjas on. Päris lahe, kuidas on võimalik kameelioni kombel muutuda, et isegi asjad mis muidu sobisid, ajapikku kaotavad kasutuse. 

hõissa!

Ps. Mis Jõulumees tõi? Kriba kommentaaridesse.



4 kommentaari:

  1. Appi, kuidas ma tahaks su juuksevärvi! See on nii kena. :)
    Kas sa Lumene kulmutooteid oled proovinud (need peaks olema jahedama alatooniga)?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kahjuks ei ole peale kulmugeeli Lumenelt proovinud. Aga panen kõrvataha ;) juuksevärvist, et suht ebaõnnestunud toon tegelikult. Peeglist vaatab potisinine Malviina vastu :)

      Kustuta
  2. Vau, kuidas on mõnda inimest õnnistatud selliste lopsakate huultega. /jealous! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Heh, aitäh. Eks mulle ole kõike veidike rohkem antud, huuled, juuksed, kyyned, kaal.. Hehe.

      Kustuta