28. november 2013

Testime ripsmetušše #1





 Lisaks küünelakkidele võiks ju proovida erinevaid ripsmetušše, kuna see on paljude meigiarsenalis kõige tavalisem ja enimkasutatud meigividin.
Tänaseks katsejäneseks osutus Lumene Natural Code Dual Booster ripsmetušš, mis koosneb siis niiöelda kahest harjasest (tegelikult on see üks sama hari, lihtsalt kui tõmbad selle "natural" versiooni välja, siis maximum versiooni vars lükkab üleliigse tušši harjalt maha ja annabki kohe loomulikuma välimuse).


Hari ise on mõnusalt suur, pole eriti viguritega, seega täiesti tavaline ripsmetušši hari, nagu paljud harjunud on. Väga suurepärane, eraldab ilusti, ei kleebi ripsmeid kokku ja ei tekita seda "ämblikujalgade" effekti.


 Olen kasutanud seda igapäevaselt ligi 2 nädalat ja võin öelda et mulle meeldib see, aga ma pole päris rahul kõigega, mis ta teeb. Antud ülemisel pildil on tegelikult mõlemad silmad "erineva" harjaga värvitud, ehk siis üks natural ja teine maximum. Ja ma ei märka mingisugust vahet. Täpselt ühe pikkused ja ühesuguse tihedusega. See on suur miinus. Lootsin siiski mingit VAUd,  aga ei tulnud..



Teiseks, mis mind väga häiris, et ta värvides pudeneb kõikjale.. aga kui ripsmeharjaga või puhtaks tehtud vana ripsmetušši harjaga läbi käia, eemaldab kõik  need üleliigsed kuivanud tükid. Pluss on see, et ta on mõnusalt süsimust, katab ripsmed ilusti ja kaunistab silma - aga sibulat sellega lõikuda ei tasu. Täna sai seda tehtud ja mul oli ühest pisarast kogu nägu SÜSIMUST. Pole enne näinud ühtegi tušši nõnda voolamas ja veel kui tugeva pigmendiga. Seega vee ligidusse ei tasu sellega minna, kindlasti ka mitte vihma kätte. 




 Kolmandaks on selle eemaldamine väga keeruline - eeldab eraldi silmameigieemaldit. Kõlab nagu veekindel ripsmetušš, aga ta ju pole seda! Ma üldiselt eemaldan silmameiki õrnalt eemalduslappidega, aga see nõuab ikka tõelist vaeva, et lõplikult kõik maha saada. Alati ei saagi, ärkan vahel hommikul kerge pandana.

Kokkuvõttes, kui lähed pittu ja tahad suuri võimsaid ripsmeid - siis selleks see sobib. Igapäevaselt aga mitte. On palju mugavamaid tušše, mida kasutada.

Ostsin Pärnu Ülejõe Selverist, hinnaks ligi 10€ .. (9.60€,  kui mälu ei peta?!)

Ps. Enne tušši ripsmetele kandmist ma alati koolutan koolutajaga, ka selle testi käigus - Ma isiklikult ei usu "koolutavavatesse tuššidesse" .. koolutab siiski koolutaja, mitte tušš.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar