19. november 2013

Haul // Siison.ee


Potsatas e-postkasti reklaamkiri Siisonilt, et nad pakuvad tasuta transpordivõimalust tellimisel - kuna tegelikult on sealne transport ürpiski krõbe (2-4 euri), kasutasin kohe võimalust ära.

Kuna Siison on oma ilunurgakest väga pädevalt uuendanud ja lisandanud valikutesse ka Make Up Store, mida ma ilmselgelt kaifin ja üpriski fännan, siis ei jätnud võimalust kasutamata.

Soetasin siis põsepuna Marble Blush toonis Breccia ja lauvärvi Marble Eyeshadow toonis Giallo Damasco, viimane on päriselus ilusam kui pildil! Lisaks soetasin veel talveks valmistumisel huulepalsami Figs & Rouge´lt, valikuks osutus nende vanilje oma, mis ei oma tooni, sest et ma olen pigem selline huulepulga-piiga, et huulte ravi ja niisutus võiks olla värvitu.


Esimeseks ohvriks siis valisin antud pildil oleva huulepalsami, mis on suhteliselt uudne toode Eestis ja mida olen silmanud ka Kaubamaja toodete hulgas. Lisaks on neil ka kätekreemid, mida kindlasti üritan lähiajal omale soetada.

Figs&Rouge French Vanilla huulepalsam, mis on 100% pure ja petroleumi vaba, mis peaks olema hea, kuna vaseliin näiteks ei imendu mul huultesse ja ei niisuta sügavuti. Praegu sai korra peale pandud ning esmamulje tekstuurist oli hea, polnud liiga kleepuv ja ei jäänud huulte peadmisele kihile passima, vaid imendus kenasti sisse AGA huuled on siiski krobelised, et ma ei ole praegu päris kindel selle toote mõjuvõimes. Aga ma ei heida veel meelt ja ei lase ühest korrast end kõrvale tõrjuda - proovin edasi.

Hind pole kõige hullem (4.60€), kuna pakend on väga armas ja omapärane ja lõhn mõnusalt vaniljene - pole aga liiga läila ning pealetükkiv. Kokku antakse huuleläiget tervelt 12,5 ml.

Teiseks valituks osutuks Make Up Store Marble Eyeshadow toonis Giallo Damasco, mis võlus äärmiselt ilusate toonidega juba siisoni lehel pildi peal. Kätte sain, siis ahhetasin ja ohhetasin, et ta on päriselt veel ilusam!

Pakend on teine kui tavaliselt microshadowdel näiteks, mis meeldib mulle rohkem, praeguse seisuga, kuna tavalistel lauvärvidel see kaas kipub katki minema (mul neid neli, kõik puruks..) ja ... noh, ühtlaselt kasutu asi, eriti kui tegemist väga pigmentse tootega.
Hinnaks 11.50€ ja pakendis kokku 3g lauvärvi, mis on päris mõnus kogus - kestab väga kaua aega.

Kindlasti tulevikus proovin selle meigivideosse pressida. :)

 Kolmandaks võtsin põsepuna, Make Up Store Marble Blush toonis Breccia. Ma isiklikult pole küll suurem põsepuna kasutaja, aga vaikselt hakkan ka nende vastu huvi tundma - ilmselt olen õppinud ära tehnika, kuidas neid kasutada, ilma et tulemus oleks nagu klounil. Eelistasin üpriski naturaalset tooni ja sellist, mis poleks nii väga tugeva pigmendiga, mis antud toode ka on, mõnusalt peachy ja vajab vaeva, et üle pakutud mulje jääks.
Aga siiski mulle ei meeldi see põsepuna eriti. Ta on liiga tolmlev.. Ehk liiga puudrine. Kui näpuga proovida ja seda sõrmede all mudida on tekstuuri tunne mõnusalt pehme ja siidine.. aga pintsliga selle pealekandmine nõnda tore pole. Kõik kohad seda puru täis. Samas üritan teda võimalikult palju eriviisidel proovida, et leida see õige lahendus. Ehk mu arvamus muutub. Hind 12.00€ ja pakendis 3g.









Kokku koos püsikliendi soodustusega säästsin kogu ostult 3.75€ mis pole üldse paha summa. Transport oleks olnud Post24 automaati muidu 2.08€. Vapustav e-pood, nagu ehk ka nii mõnigi teist on seda kogenud. Kiire transport ja väga hea teenindus. Eriti mõnusad on need kleepsud, mis lisavad asjale tõesti isikupära juurde. Olen ostnud ennegi kosmeetikat sealt ja korra ka jalanõud ja üldse ei kurda - kindlasti külastan veel!



4 kommentaari:

  1. OMG nii kaunis lauvärv! Seda huulepalsamit olen isegi piilunud, aga hetkel Nivea Macadamia & Vanilla Lip Butter kasutusel ja järgmisena tahan vaarika oma.

    VastaKustuta
  2. Huulepalsamil on tore pakend - vintage hambapasta :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nõustun, pakend on ilus ja lõhn on ka mõnus. Küll aga maitsetu. Kahjuks aga minu meelest niisutav toime antud asjal puudub. Mu huuled on endiselt katki ja krobelised :( 5 euri eest omale musisuud ei saa, seekord.

      Kustuta