11. november 2013

Kelly Rowland - Kisses Down Low

Kuna mu Kelly postitus oli äärmiselt populaarne ning nii mõnigi (Tere, Ruta! :* ) soovis videot, et omapeal seda katsetada, siis ma olin nõus seda tegema, kuna meik ise on nii lõbus ja imelihtne tegelikult, kui tehnika käes. Kuna mul on väga palju väljamaa ja High-end kosmeetikat, siis on väga raske teha seda võimalikult kättesaadavate toodetega - oleks võind tegelikult ju minna poodi ja haarata vajalikud, aga kuna kolin, siis on rahakotisuu suhteliselt kinni kleebitud. Eks teinekord ;)


Natuke ka muutsin teist, esimene kord oli ta suht karm ja tugev, seekord tegin ta pehmema ja kergemini väljakantava, mulle meeldib nii poole rohkem. Ehk ka teile? Sinine on tumedam ja kollane kollasem.. Ja kõik on paremini kokkuhajutatud (olen märganud, et mida parem hajutuspintsel, seda ilusam on tulemus. Soovitan Sigma ja Zoeva blending brusshhheee.. (need valge harjastikuga)) Lisaks YABY lauvärvid (eriti värvilised) on sellise meigilooki jaoks nagu loodud, toonid lähevad omavahel nii ilusti kokku (sulanduvad), et see võtab poole vaevast ära. KIIDAN ja SOOVITAN!




Kasutatud tooted:

  • Lumene Beauty Base Matifying Primer (Saadaval Kaubamajades, Prismades, Selverites, jne.. )
  • MAC Face And Body jumestuskreem toonis N1 (Saadaval Tallinna Kaubamaja MAC nurgakeses)
  • Misslyn peitekreem toonis onpakendiltärakulunud ( Mina olen näinud neid vaid Tallinna Kaubamajas, ilmselt on ka Tartus, tegemist väga-väga soodsa brändiga)
  • NYC Bronzing Face Powder toonis 720A Sunny (Soetasin selle Ebay vahendusel, aga loogiline, et võib kasutada ükskõik mis bronzing-kontuurivat toodet, näiteks Rimmel pakub hästi mõnusaid)
  • YABY lauvärv toonis Firewood es198 ( E-pood GLOW makeup või nende salong, Eestis täiesti saadaval)
  • Too Faced Shadow Insurance (I.L.U ja Kaubamajad)
  • YABY lauvärvid toonides Pure Yellow es283, Coolio Cucumber es409, Seashell es192 (kasutasin kulmuluu all), Butterfly Blue pp066, First Snow pp080 (Saadaval samuti Glow makeup lehelt või nende salongist kohapealt)
  • Artdeco ripsmekoolutaja (Saadaval Rosalindis, Kaubamajades, I.L.U-s)
  • Rimmeli Scandaleyes veekindel ripsmetušš (Ideaal kosmeetika, olen märganud Rimmeli letti ka Prismades)
  • Duo ripsmeliim ja Ardell ripsmed Demi Wispies (Liimi soetasin isiklikult Ebay-st aga on ka saadaval MACi letist, ripsmed samuti Ebay-st, aga Ardelli müüakse Selverites, Prismades, Rimides, Kaubamajades, kindlasti on neid kohti veel.. )
  • Maybelline Color Whisperer huulepulk toonis 120 Petal Rebel (Nooo.. Kõik teavad kus saab Maybelline tooteid.. Kui ei, siis kõikides suuremates poodides, mis kannab kosmeetikat, Selverid, Rimid, Prismad, Maksimarketid, Kaubamaja, jne.. )



Ps. Ma nõnda hoos, et mitmeid kordi kipun kaadrist välja ronima - ärge pahased olge siis.. Üritan areneda.. Ehk õnnestub?! :P




2 kommentaari: