27. november 2013

Küünelakke testides #1

Insprisatsioon puudub, motivatsioon samuti.. Aga midagi peab tegema. Lakkisin küüsi ja muljetasin...


Kuna jõulud on tulekul ja ka aastavahetus, on poed pugil täis erinevaid glitter-küünelakke. Sama on teinud ka Maybelline oma Colorama küünelakkidega, andsid välja eriti suurte glittertükkidega küünelaki. Minu silma köitis ka üks ilusake.

Valituks osutus kuldsete glittertükkidega heleroosakas (Youtube blogijate lemmiktoon Rose Gold) Colorama, toonis 220.



Glitterit pildile saada on küll väga keeruline, aga küüne peal on ta lihtsalt imeilus - loodan, et ka püsivus on sama ilus. Glitter-laki alla panin heleroosa China Glaze küünelaki toonis 200 Oxygen, mis toob kuldsed glittertükid eriti toredasti välja. Mõlemat panin ühe kihi. Oleks pand Coloramat 2-3 kihti, poleks alla värvilist lakki vaja olnudki - aga see oli minu eelistus.
Teiseks proovisin ammu-ammu-ammu tellitud Aasia kosmeetika tootjalt Etude House matt pealislaki,mis kannab nime "help my finger". Seisab hulka aega juba teiste küünelakkide hulgas ja ootab proovimist, seetähendab, et ma tahtsin seda kasutada musta laki peal - avastasin aga must oli täiesti ära kuivanud. Seega jäi see oma korda ootama. Seega otsustasin ta nüüd imemõnusa tumelilla Wild and Crazy küünelaki peale panna (tooni jään võlgu, tegemist üpriski vana lakiga ja nimeke pealt ära kulunud/kleeps kadunud). Esmamulje on positiivne, tundub tunduvalt parem ja ilmselgelt ka vastupidavam kui Colorama Vintage Leather'i lakid. Ühe kihiga jääb natuke läikiv, teise kihi peale tõmmates läheb lausa sametiselt matiks. Mulle väga meeldib. Hind on väga soodne ja nagu ma oletasingi, aasia kosmeetika kohta, et eks ta toimib päris kenasti. Paneb mõtlema, et ehk tulevikus proovin teisigi Etude House küünetooteid. Ps. Pakend on imenunnu


 Kõikide lakkide aluslakina kasutan ma Sally Hanseni Double Duty lakki, mis tugevdab küüsi - toimib! Kasutan suht omaette, ilma teiste lakkideta ja noh, küüned on mõnusad!

NB! Piltide valgusvärvivärk andke mulle andeks, ma lihtsalt ei suutnud kaameraga ja lambiga sinapeale täna saada :)

2 kommentaari:

  1. See glitter-Colorama jäi nüüd hingele. Ma lakin sõrmeküüsi üli-üliharva, aga jõuluaeg läheneb- mõneks õhtuks ehk peaks ikka näpukesed vähe pidulikumaks tegema.:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ise pole ka suurem küünevõõpaja - ma lihtsalt ei viitsi seda maha võtta hiljem ja kellegile ei meeldi hoolitsemata näpud. See glitter-lakk aga pole niivõrd pealetükkiv aga samas on imeilus! Puudub minumeelest glitterlakile omane tekstuur ja eriti meeldib see, et tükid on erisuurused - annab omapära juurde. Praegu peale teist päeva, 1 dušši all käimist ja 6 korda nõusid pesnud (ka pintsleid korra) on lakk liikumatult peal (küüntel on ka aluslakk, tavaline värviline küünelakk siis glitterlakk ja pealislakk) . Seega püsivusega võib kiita :)

      Kustuta