11. november 2013

Shoutout


Sooviks ära märkida mõned ilublogijat, kes on mulle viimaselajal silma jäänud.

Üheks on Ilulobaja, kes teeb väga põhjalikke ja sisukaid postitusi toodete arvustamisel, võrdlemisel jne. Tasub kindlasti üle vaadata ja jälgima hakata!


Teiseks paljudele teada-tuntud Blog: In Search of Beauty, mida juhib kaunis Eleriin, kellega olen nii mitmeidki kordi suhelnud - tegemist toreda ja rõõmsameelse piigaga, kes leiab oma raske töö kõrvalt aega teha seda, mis talle meeldib kõige enam - blogida. Imetlen tõesti tema viitsimist. Seega minge vaadake üle ja jällegi.. jälgige. Sest igasugune toetus on blogijatele vaid innustav. 


Ja kolmandaks on Elisabeth, kes on mu silma köitnud oma leekivate ja pikkade juustega. Iga postitus on alati väga ilus. Ja noh - see naeratus. Lihtsalt toob päikese päeva. Pange pilk peale ja  jälgige!



Millised Eesti ilublogijate blogid on teie lemmikud? Andke kommentaarides teada - ehk leian minagi omale lemmikuid juurde, keda toetada :)


6 kommentaari:

  1. Palun muuda praegune (teksti)font ära - blogi on hetkel täiesti loetamatu :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hm, font justkui soovitati ja kiideti, aga eks ma siis vahetan ära.

      Kustuta
  2. Ma just hommikul vaatasin, et nii kift font. Tavaliselt Feedly'st lugedes seda ei näe. ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kiitsid palju, et hea valik. Aga ei ole hullu, 10 kiitja peale on alati 1 viriseja. Olen ka ise virisenud :D

      Kustuta
  3. Oi! Suur, suur tänu Sulle! Väsitav päev kohe palju-palju rõõmsam.:) Sa ise oled kadestamisväärselt osav meigikunstnik ja jätka ikka samamoodi! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on hea meel, et suutsin päeva röömsamaks teha, kindlasti ootan sult imevahvaid postitusi. Ja muidugi imesuured aitähhid :)

      Kustuta