14. november 2013

Haul // Kaubamaja ostutiir


Kondasin ma linnapeal ringi ja astusin sisse ka Kaubamaja ilumaailma. Nooo nagu ma olen, vidinatehull ja täielik naine, ei lahkunud ma tühjade kätega - nagu karta oli.

Kuna nii mõndagi oli vaja ja sai ostetud ka asju, mida ideaalis tegelt vaja ei läinud, siis saab nimetada antud käiku väga edukaks.

Alguses siis vajalikest asjadest:



Kuna mul said kõik shampoonid-palsamid otsa, siis oli aeg uus vaadata. Ja kuna ma olen suhteliselt püsimatu, pidin midagi uut proovima - valikuks langes Inceto Pure Coconut Moisture Infusing shampoon ja palsam.
Hinnaks mõlemal 5.90, mis pole üldse kallis, 500 ML kohta. Pole seda brändi kunagi silmanud, et otsustasin proovida.

Olen nüüdseks kaks korda mõlemat proovinud, shampoon peseb puhtaks, jätab tõesti mõnusalt niisutatud tunde. Ja see lõhn - oh kui imeline! Tõeliselt kookoseline. Pole läila ja liiga pealetükkiv, vaid just selline mõnus, mahe.

Palsamit lasin teisel korral ligi pool tundi imenduda.. ja peale seda oli peas pidu, mul oli reaalselt nagu äsjaostetud pärisjuustest parukas peas. Mu juuksed pole kunagi nii terved näinud. Võimalik et see on petlik, eks seda näeb kuni potsikud otsas on.

Kokkuvõtlikult hetkel olen oma ostuga rahul, sain hinna eest rohkem kui oleks oodanud.






Teiseks kauaaegne lemmik duššigeel.

I love... Lemons & Limes. Olen antud bräni teisigi duššigeele, koorivaid geele, kehavõisid kasutanud ja ükski pole mind alt vedanud. Kõige lemmikumad lõhnad on lemons & limes ja jäätise oma.

Hinnaks SOODUKAGA 4.59, muidu jääb kuskil 6 euri kanti. Olen neid näinud ka suurtemates selverites.

Suur tops (500 ML), hea lõhn, vahutab ja niisutab mõnusalt. Väga-väga-väga hea!



















Ja nüüd asjade juurde, mida mul tegelikult nii väga vaja polnud.. Aga ei saanud ostmata ka jätta.

Real Techniques Powder Brush. Pintsel mida olin algusest peale tahtnud, aga kunagi polnud seda ostnud. Ilmselt seetõttu et alguses kui nad Eestisse tulid, oli ühe pintsli kohta väga kallis hind (ligi 20).. Nüüd aga märkasin Kaubamajas hinnasildil 12.90€ .. mis tegelikult on siiski kallis, aga noh, kuna Kaubamajas on kõik mitu euri kallim, siis ilmselgelt I.L.Us ehk on odavamalt saadaval.. ei tea, sest mul kahjuks pole ühtegi ligiduses.

Suurt sellest midagi rääkida pole, kui ta poleks hea, poleks ma teda ka ostnud. Nüüd on mu RT pintslite kogu jällegi täienenud ja ma üldse ei kahetse. Märgiks veel ära, et ta on mõnusalt suur ja pehme!




Märkasin kampaaniat et kui ostad mistahes Maybelline Fit Me jumestuskreemi, saad Fit Me Bronzeri tasuta kaasa. Ma olin müüdud!

Kuna suvel sai ostetud Fit Me jumestuskreem toonis 120 siis nüüdseks on see ikka VÄGA tume minu naha jaoks... ma pean mingi kuu aega solaariumis vedelema, et nõnda tumedaks end jälle saada. Seega võtsin 110, mis on ilusti mu heledale nahale sobiv. Ja kui vaja jumet juurde, eks ma segan teist 120nega.

Tegemist siis hetke lemmikuma drugstore-tüüpi jumestuskreemiga. Odav hind - maksimaalne kvaliteet. Pealekandmine imelihtne, hajub kenasti, ei ole liiga vedel ega liiga kuiv, ja lõppviimistlus kergelt puudrine, mis jätab eriti luksusliku tunde. Täpselt selline jumestukreem, mida soovitaksid ka sõbrannale - mida ma ka tegin ja tundub, et talle meeldis see ;)

Hinnaks oli kokku 14.50 ja selle hinna sees täissuuruses bronzer (mida mul oligi vaja uut tegelikult) juurde saada, pole üldse paha diil! Proovisin korra ka teist, toon sobib nagu valatult (200s), pole vaja palju vaeva näha, et olek saaks mõnusalt kontuuritud ja jumekas. Kui antud bronzer kunagi peaks Eesti poelettidele jõudma - Soovitan!

Kindlasti tahaks nüüd veel proovida Fit me peitekreemi ja puudrit, sest siiani pole ma pettunud! Tulevikuks wishlisti lisatud.



6 kommentaari:

  1. Palju huvitavaid tooteid. Mmm- see Lemon&Limes dušigeel tundub ahvatlev. RT pintslid on muidugi superhead. Fit Me jumestuskreem aga kahjuks mulle ei sobinud.:(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No siis järelikult on igal asjal kiitjad ja laitjad. Mismoodi ta sulle ei sobinud, kui küsida tohib? :)

      Kustuta
    2. Mul on kuiv nahk ning kui kasutasin Fit Me jum.kreemi, siis oli tunne veel kiskuvam ning tõi ka ketenduse esile. Kasutasin muidugi ka ajal kui nahk kohe eriti kuiv oli (külmakraadid ja keskküte) - praegu oleks ehk isegi ok.Lõhn hakkas mind samuti häirima ning soovitatud toon (115) polnud ikka päris õige. Eks see jumestuskreemi leidmine ongi parajalt keeruline.:)

      Kustuta
    3. Ahnii. Selged pildid. Mulle tundub et tekstuuri suhtes ta sobibki rohkem normaalsema/õlisemasele nahale, millest viimane mul ka on, kohe eriti õline :D

      Kustuta
  2. Kas Inecto Pure Coconut shampoon sisaldab sulfaate ka või on ikka looduslik värk rohkem? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Koduleht pajatab, et parabeene ei sisalda. Aga pakendilt ühe sulfaadi leidsin, seega väga öko pole. Sodium Laureth Sulfate. Wikipeedia andmetel toimib see samamoodi nagu seep, seega väga ohtlik vast pole :) Toode ise 100% puhas kookos. Olen nüüdseks juba päris mitu korda sellega pesnud ja toimib minumeelest paremini kui kallid Joico või Macadamia ja sellised.. Aga see kõik on minu arvamus, juuksetüüpe on erinevaid. Selgituseks siis, mul on tihe, väga rikutud värvimise ja blondeerimisega juus, peanahk suhteliselt kuiv. Et tekitas küll kõõma, aga kui enne pesen peanahka miski mentoolisema tootega, siis on kõik ok. Juuksed niisutab imeilusasti ära.

      Kustuta