5. november 2013

Oktoobri lemmikud 2013

Mu esimene lemmikute postitus... Mõtlesin pikalt, et kas ma üldse niikaugele jõuan, aga näe, mõtlesin välja, et võib ju teha.





Alustan loeteluga vasakult poolt, Lushist. See siis antud brändi Tea Tree Water, mis lubab võtta kontrolli oma pooride üle.. Mida ta kusjuures teebki. Lemmik seetõttu, et sobib ideaalselt aknelisele nahale ja on mu punniolukorda parandanud - lisaks ka mu näonahk pole nõnda rasune. Piserdan vatipadjale ja puhastan kogu näo või piserdan otse näkku enne ja pärast meigi tegemist. Lisaks kasutan niiviisi ei piserdan pintslile, et lauvärvile natuke sügavust juurde anda. Ostan kindlasti veel ja suuremas potskas.

Teiseks peale Lushi vaatab meile vastu pisike armas Dinairi airbrushi jumestusvedelik.. Mida ma ei kasuta üldsegi airbrushiga. Kuidas siis? Pintsli või beauty blenderiga. Umbes nii nagu Kandee Johnson seda teeb, ainuke vahe on see, et ma ei kasuta vaid seda, vaid segan tumedama (suvisema) jumestuskreemiga. Mõju on mõnus, tal on kerge alkohol sees, seega võib kuivatada, järelikult tugev niisutav kreem on MUST HAVE. Alguses on hästi külm ja värskendav tunne nahal. Viimistlus on ilus ja matt, mis mulle väga meeldib. Katvus hea. Soovitan siiski seda airbrushiga kasutada, aga ma vaene inimene nii kallist asja omale lubada ei saa :P Tooniks Vanilla, mis üksi oleks natuke liiga hele, seega meeldibki mul seda tumedamate jumestukreemidega segada, et siis saab nii mõlemast kasu :)

Kolmandaks on Schwarzkopfi got2b Volumania pihustatav styling puuder. Ehk siis selline puudersprei, mis tõstab juuksejuured mõnusalt volüümikaks. Tõesti toimib ja mul on hästi paksud ja rasked juuksed.. Ei tea kas ka siis toimib kui mul juuksed pikemaks kasvavad. Ostan kindlasti veel!

Neljandaks on Maybelline whisperite kollektsiooni uhke liige, tooniks Petal Rebel. Mõnusalt niisutab, õrn beebiroosa toon, mis pole liiga pealtükkiv, pigem komplimendiks mu nahatoonile, püsivus pole kiita, aga see pole oluline, sest selle pealekandmine on juba mõnus protseduur. Olen üle poole "ära söönud" sellest kaunikesest huulepulgast.

Viiendaks natuke kallimat kraami ka, Chaneli kooriv pesugeel Gommarge Microperle eclat. Hind palju, toime aga suurepärane. Ei ärrita nahka, lõhnab imeliselt, väikese kogusega saab palju tehtud... Lihtsalt metsikult olen vaimustuses selles. Ja mis kõigele lisaks, see tõesti puhastab, ei tekita punne juurde, nahk on pärast siidine ja hästilõhnav. Boonuseks, ilmselt ka on veidike niisutav, kuna ma ei vaja pärast metsikutes kogustes niisutavat kreemi, nagu tavaliste koorivate näoproduktidega.

Kuuendaks YABY lauvärvid toonides Dragon Fruit ja Seashell. Neid kahte olen oktoobris eriti tihti rokkinud.

Lisaks toodetele lemmik muusika. Kuna ma olen suht on ja off Korea muusika austaja (muidu suht seinast seina - üldiselt alternatiivsem valik, powerit ja sky plusi ei kuula :P ), olen taaskord omale G-Dragoni avastanud, kes on sealse poppmaastiku tõsine geenius.. Sest ta ei tee Korealikku poppi, vaid pigem vastupidi suhteliselt läänelikku. Ehk seetõttu meeldibki? Aga eks ta pürgibki suht lääne muusikamaastikule (hitt koos Missy Elliotiga, videos antud CL tegi koos oma ansambliga 2ne1 mitu hitti koos Will.I.Am'iga. Mõlemad on sama agentuuri all, mis PSY'gi)


Lemmikuks sarjad/filmiks.. või ühtlasi multikaks on olnud see kuu Flapjack. Kes teab kes ta on, on väga priima, kes aga ei tea, siis on antud multikas jooksmas Cartoon Networki lainetel.. Mina küll kaen internetist järelkajana pakutavat viidet, sest mulle meeldib asju vaadata algusest lõpuni - maratoni tehes. .. Lisainfot saab klikkides viitele, nagu ikka ;)

Huvitab mida põnevat toob mulle Novembri kuu? Seda näeme me Detsembris. Seni aga ilusat eelviimast aasta kuud (Kuhu see aasta läinud on?) ja võite mulle alati pajatada kommentaariumites või Facebooki, mis teile see kuu väga meeltmööda olnud on.


Mine näita pöialt ka mu FACEBOOKis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar