16. november 2013

collaboration(koostöö?) koos Eleriinuga


Leppisime kokku, et teeme pisikese collaboration´i (eesti keeles siis koostöö, mis mulle kuidagi ei istu) koos Eleriinuga, valikuks osutus see, et tema teeb mingi minu meigi ja mina tema oma. 

Ma valisin tema kõige hilisema "my look'i" ehk siis Maleficent by Night, mis võlus mind müstikaga ning imehea värvi-komboga. 

Ja minu saavutus on siis järgmine: 



Tal küll on natuke kujult ümaram ja lilla tumedam, aga kahjuks minu näokujuga poleks laadne sobinud, seega tegin ligilähedase. 

Kasutatud tooted ja originaal: 

  •  Chanel  Le Blanc De Chanel
  • Maybelline Fit Me jumestuskreem 110 ja 120
  • Mac Studio Finish peitekreem toonis NW15 ja Pro Longwear peitekreem toonis NW20
  • Maybelline Fit Me Bronzer toonis 200s
  • Chanel Poudre Universelle Libre 20-clair
  • Make Up Store lauvärv toonis Kakaw
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Peggy Sage lauvärvid toonides Fashion Plum, Violet Magic, Bleu Azur ja Blanc. multicolore.
  • Yaby lauvärvid toonides Coolio Cucumber ja Highlighted
  • Lime Crime Uniliner toonis Quill
  • Lumene ripsmetušš
  • Suvalised odavad hiinakad ripsmed





-----------------------------------------------------------------------------------

Minge vaadake ka, mis Eleriin valis ja kuidas ta seda teostas, minu meelest imeilus! :) Kliki SIIA!




2 kommentaari:

  1. Väga hea tulemus! Väga sarnane, kuid siiski oma lähenemisnurgaga. Mõlemile suur kiitus!:)

    VastaKustuta