18. november 2014

Pekk teeb trenni #2


Nädal on möödas, on aeg end kaaluda ja pajatada, kuidas mul edeneb.

Alustasin: 111,8kg
Praegu, 110,2kg

Kokku läinud: -1,6kg
(Nov, 10 - Nov, 17)

Peaks mainima, et nädalaga on väga okei.

Mis ma tegin? Suurt mitte midagi. Jälgisin vaid toidukoguseid ja et oleks pigem "kodutehtud" kui rämps/kiir/valmistoit. Lisaks jõin tonnide viisi vett, Plant Nanny taim õitseb hoolega.

Liigutasin end vaid 2 korda (mõlemil korral tõmmelnud umbes 10min) selle nädala jooksul. Pole end kõige paremini tundnud, seega olen veetnud pigem voodis teed juues.

Kahel korral, kui olen end liigutanud, olen ka aidanud kehal rasvu põletada abivahendite abil. Tükk aega tagasi sai ifit.ee lehelt omale soetatud Grenade Killa Ketones kapslid, mis väidetavalt on parimad turul. Antud variant on mõeldud spetsiaalselt naistele. Ostes eriti ei süvenenud täpselt, mis ta on ja mis ta teeb ja kuidas tegema peaks, aga kui nö esimene kord tõsisemalt kaalu kaotasin, kaotasin 30 kapsiga (umbes 3 nädalat tarbisin) kokku 8 kilo! See tähendab siis, et sõin korralikult, jälgides kaloreid, st võtsin 1 kapsli enne hommiksööki, siis mõni tund hiljem tegin trenni. Möödusid veel mõned tunnid ja oli aeg lõunasöögiks. Väike kapsel, toit ja puhkus. Tarbisin vett ja rohelist teed. Ei tundnud millegist puudust ning ei olnud üldse väsinud, mis oli mu töögraafiku juures ideaalne (Vahel olid päevad 13h pikad, ning jooksmist oli hoolega). Lõhnavad mõnusalt vaarika järgi ja sisaldavad hulgi kofeiini (2 kapsli kohta 200mg!). Kuna ma kohvijooja pole ja energiajooke suurtes kogustes ei kannata, kartsin et ajab mul süda puperdama.. Aga ei miskit, kõik oli okei. Ma arvan et kui ma peaks koguseid tõstma, ma sureks maha. :D
Pakend on nunnu, mis köitis mind kõige enam. Nagu käsigranaat. Aga valge. Peen.

See valge Grenade sai mul nüüd otsa, kui peaks tekkima finantsiliselt võimalus, siis tahaks ära proovida originaal Grenade kapsleid ning mingit toidukorra asendajat. Oskate soovitada? Sellist mis maitseb tegelt ka hästi ning tõesti ka ajab nälja pealt ära?! Andke teada palun.

Pakendis 60 kapslit ja hind hetkel soodukaga ifit.ee lehel 24€.


Teiseks, lihtsalt niisama, soetasin omale tselluliidikreemi. Ma päris pole kindel, miks, ilmselt oli liiga palju raha korraga käes.
Detox Cellulite kreem, pärit jällegi ifit.ee lehelt. Hinnaks soodukaga 10€.
Kuna ma suhtun taolistesse asjadesse üpriski skeptiliselt, võiks mainida, et tsellukas veel kadunud pole, aga võib öelda et nahk on tunduvalt elastsem. Kui ma edasi iga õhtu mõlemat kintsu 5 min kuivharjan ja siis enne tekialla pugemist kreemiga sisse mökerdan, ma arvan et saab lõpuks asja.
Otseselt polegi siht tselluliiti kaotada vaid pigem aidata rasvadel liikuma hakata ning kaalukaotusega nahal elastsust arendada, st nahk ei jää lotendama.
Kuivharjamist harrastan antud pildid oleva harjaga, mille sain Prismast paari euri eest, iga õhtu. Käin üle jalad, ringjate liigutustega alt ülessepoole ning kõhul ja kätel ka. Pärast nahk mõnusalt õhetab ja uni tuleb palju magusam. See tõesti tegevus, mis peaks iga naine omale sisse harjutama, kasvõi teha seda vähemalt kaks korda nädalas. Teie keha ütleb aitäh :)

..Et ma nüüd ei teagi, kumb täpsemalt parem on, kas hari või kreem. Pigem mulle meeldib see mentooline tunne mis see kreem annab. Ma arvan, et iseenesest seda vaja pole. Mainima peaks ära, et ta on päris tugeva aroomiga. Et neil kel tundlik nina, on see big no-no. Mind ei häiri.


ps. ifit.ee ei saatnud mulle midagi ega ei maksnud mind kinni ka - aga ära tahaks kiita sealse klienditeeninduse. Kuna ma väldin igasugu spordipoode, jõusaale ja toidulisandite ja muude medikamentide poode (enesehinnang ja kriitika laes, junou) siis antud pood oli tõesti sümpaatne. Ja interneti teel tellimine on väga mugav ja kiire. Igatahes. Viited sealt, kuna ma ju ka sealt antud asjad ostsin. Juhul, kui keegi soovib proovida. 

.. Aga koputan siinkohal mõistusele, et tablettide söömine üksi ei aita (võimalusel vältida). Pead ise ka veits usin olema! Minule oli nad pigem motivatsiooniks - motiveerisid küll!

Järgmine nädal jätkame!
Hõissa!

2 kommentaari:

  1. Toredasti kirjutatud! :) Ma lappasin pool blogi läbi, et 110 kg tõestusmaterjali leida.
    Tubli oled!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. aitäh. Ma arvan, et enamiku mu kaalust annavad mu juuksed. :D sest ma näen välja pigem 90 kilone kui 110 :D aga kahjuks mitu erinevat kaalu sama numbrit pajatanud.

      Kustuta