20. november 2014

Sidrun


Õues on ropppime juba kell kolm päeval ning ma kergetviisi koopaelanik, siis oli vaja tuua värvi oma ellu ja kiiresti! Otsisin oma kõige neoonsemad / pastelsemad toonid välja ja mökerdasin näkku. Tulemus siis on näha allpool...



Põhimõtteliselt leidsin, et peaks kuidagi leidma kasutust Sleek'i Supreme lauvärvi paletile, kus on matid ja väga kummalised toonid. Seal on kohati imeilus pastelne roheline ja kollane, kui osata neid välja kanda. Ma proovisin, pildile on küll ulme keeruline neid püüda. Musta laineri asemel haarasin Lime Crime neoonkollase järgi. Ja ripsmed maalisin nii suureks kui võimalik. Huultele proovisin MAC Cyber huulepulka aga kahjuks on see lihtsalt nii halb, et ma keeldun seda näitamast :(((. Kasutasin põhjaks huulelpliiatsit aga ikkagi jääb huulevärv üli laiguline ja üpriski prügi on teine. Millest on mul hästi kahju. Aga ma veel toimetan ja proovin, ehk saan kuidagi ta "käima". Kuna sai enne mainitud koopas elamisest ja talvisest "valgusest", ehk siis tuba on kottpime ja mul olid kõik pildid udused. Seega töötlesin üle, et natukenegi värve esile tuua. Andeksi, ootame kevadet.. või mingisuguseid oskusi. Ühtlasi kaamera "läbisõit" on nii suur, et temaga ongi suhteliselt raske.. Häda ja hala, eksole. Talv ei ole minu jaoks :D.


1. Mac Studio Fix Foundation NC15
2. Mac Prolongwear Concealer NC15
3. Mac Studio Fix Powder NC15
4. Make Up Store Microshadow Kakaw (Kulmud)
5. Lime Crime Eyeshadow Helper
6. Sleek i-Divine palette "Supreme"
7. Lime Crime Eyeliner "Citreuse"
8. L'oreal Volume Million Lashes So Couture
9. Ardell Demi Whispies ripsmed
10. Duo ripsmeliim
11. Mac huulepliiats Magneta
12.* Mac Cyber Satin huulepulk

Hõissa!

3 kommentaari: