12. november 2014

MAC toodete kollektsioon

No tere!


Lappasin oma meigiasjade hunnikus ja leidsin, et mul on ikka kole palju MACi asju kogunenud.. Mõtlesin, et laoks need ka siia ette.


1. MAC Studio Fix Fluid SPF15 toonis NC15 - Väga tugeva katvusega jumestuskreem (kodulehel ütleb medium, aga seda on võimalik mitu kihti pannes täiskatvuseni viia). Ei sobi kuivemapoolsele nahale, kuna kipub väga ära kuivatama nahka. Mul on rasune/kombineeritud, st et nina ümbruses kisub talvel kole kuivaks minema, kui ei koori regulaarselt ja kreemita rasvasema kreemiga, mis näitab et talvisel ajal antud jumestuskreem minu nahale ei sobi, suvel aga täiesti flawless. Püsib kaua matt ja sisaldab SPF15, mis on positiivne. Tal puudub pump, mille ma ostsin 6€ eest juurde. Hind Kaubamajas 29.90€

2. MAC Prep+Prime Skin Base Visage - Kergelt sätendav silikooni baasil aluskreem, mis pikendab jumestukreemi / puudri püsivust, ahendab poore ning ei lase rasul läbi tungida. Muidu olen ma Benefiti Porefessionali fänn, mis on täiesti uskumatu toode, on antud MACi vidin ligilähedane. Suur pluss on selle juures see, et ta eemaldab punetust, mis mul kipub tekkima nina ümber ja põskedele. Naine, hormoonid noh.. :P Hind Kaubamajas umbes 20-25€, täpselt ei mäleta. 

3. MAC Face and Body Foundation (50ml) toonis N2 - Vaieldamatu lemmik MACi jumestuskreem, mis on mul juba korduv ost. Tahtsin osta uuesti 120ml pudeli aga kahjuks oli see toon suures pudelis otsa saanud, seega võtsin väikse. Toon sai natuke tumedam kui muidu kannan (NC15, face and body sarjast oleks N1 minule paras olnud), seega segan ma seda üldiselt heledama tooni jumestuskreemi või peitekreemiga, olenevalt kui tugevat katvust ma tahan. Jumestuskreem on vesibaasil, seega katvus on tal minimaalne, pigem ühtlustab nahatooni, ei ummista poore ning on igapäevaseks kasutamiseks ideaalne, ühtlasi kui korra vett kergelt saab, ei voola maha kah. Hind Kaubamajas (50ml) 30€, (120ml) ~35€.

4. MAC Pro Longwear Concealer toonides NW20 ja NC15 - Kui sul on kuiv nahk ja sa tahad veidike niisutavamat ja ülitugeva katvusega peitekreemi siis on see sulle. Sobib tumedatele pandarõngastele ümber silmade imehästi. Miinus on ebameeldiv klaaspudel ja ebamäärane pump, pakend võiks olla samahea kui toode ise. Mul küll kipub ta kurrukeste ja kortsude vahele kogunema, sest ta on vedel ja rasusel nahal hakkab ta ringi liikuma, aga ma ei tee sellest suurt numbrit :) Hind Kaubamajas 15-25€ .. Täpselt jällegi ei mäleta.

5. MAC Studio Finish SPF35 Concealer toonis NW15 - Mõnus peitekreem pisikestele punnikestele, silmaalustele rõngastele, aga väidetavalt peidab isegi sünnimärgid ja tätoveeringud. Aga kahes viimases ma kahtlen, või ma lihtsalt ei oska :). Meeldib rohkem kui Pro Longwear peitekreemid, aga toon on natuke vale.. oleks pidanud NW asemel NC võtma.. Sest nahatoon on mul jahedapoolsem. Antud peitekreem jääb veidike liiga roosaks, seega kasutan seda minimaalselt. Aga teeb oma töö ära, lisaks on tal tubli päiksefaktor sees. Hind Kaubamajas ~20€.

6. MAC Clear Brow Finisher - Kulmuvaha pulgavormis. Täpselt nii teebki nagu nimi ütleb - fikseerib kulme, kuna on vahaja konsistentsiga. Hoiab karvakesed paigal kenasti kogu päeva ja viimistleb kogu meigikorralduse mu näos. Impulssost, aga ei kahetse. Hind Kaubamajas ~19€.

7. MAC Lip pencil toonides Magneta ja Whirl - Mu kõige-kõige lemmikumad huuletooted. Koostis on kreemjas ja liugleb huultele ilma vaevata. Püsib peal kaua, ei valgu laiali ning hoiab huulepulga paigal nagu viis kopikat. Ei kuivata huuli ja ei "määri" ehk tugevam toon ei imbu huultesse. Toon Magneta on ülimõnus lillakas-roosa, mis teeb hambad valgemaks, kuna sisaldab ka sinist pigmenti ja sobib imehästi põhjaks mu Lime Crime huulepulgale "Centrifuchia". Toon Whirl on aga kurikuulus, mida kannab Kylie Jenner. Perfect nude, kui võib öelda. Sobib igapäevaseks kasutamiseks, ma natuke tupsutan huule keskele ka OCC Lip Tar´i toonis Hush. Hind Kaubamajas 12.99€

8. MAC Studio Fix toonis NC15 - Kõige katvam puuderkreem (sobib asendama ka jumestukreemi) mis mu kätte on sattunud. Piisab natukesest, et kogu nägu oleks täiesti nagu plastikust tehtud, ilma igasugu veata. Minujaoks sobib see kasutamiseks vaid siis kui on mingi üritus ja toimub pildistamine, kuna igapäevaselt jumestuskreemi peale panemiseks teeb see ikka olukorra näos väga nukulikuks. Aga kui soovid loomulikumat välimust, sobib see kasutamiseks ilma jumestuskreemita, üksinda. Mulle väga meeldib! Hind Kaubamajas ~25€.


Viimaseks ja 9ndaks võiks tegelikult nimetada MACi huulepulka toonis Cyber, mis just mu postkasti potsatas. Kes soovib MACi asju natuke odavamalt soetada, võib uurida Fragrance Directi lehele. Mõni euro odavam ja täiesti õige teema. Küll postikulu on suur (7€) ja pakk tuleb kaua, mis on miinus. Temast aga räägib mõni teinekord, kuna miskil moel jäi ta mu kollektsioonist välja.

Lisaks küsimus suurele ringile - Kas Kaubamaja MACi putka viib ka läbi Back2Mac kampaaniat nagu mujal maailmas, et viid tagasi viis pakendit, saad huulepulga vastu? Oleks informatsiooni eest väga tänulik!

Hõissa!


2 kommentaari:

  1. Kusjuures mulle üks Kaubamaja konsultant millalgi rääkis isegi sellest Back2Mac kampaaniast. Praegu ei mäleta, kas ta ise rääkis või rääkis minu küsimise peale, aga mina sain nii aru, et ikka ka Eesti Mac letis need tingimused kehtivad. Ainus, et mul on miskipärast meeles, et 6 tühja toodet on vaja enne kokku saada?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vöi oli jah ehk kuus.. viis oli vist lushis? Segamini nagu pudru ja kapsad. :D

      Kustuta