20. august 2012

Silmameik + uued tooted.

Proovin täiesti teistmoodi värki, et kui ostan/saan mingi uue toote, siis ma lihtsalt ei kirjuta sellest vaid näitan ka mis see teha oskab. Tuleb päris pikk ja piltiderohke postitus.



Põhjaks kasutasin siis Maybelline Color Tattoo 24h toonis 05-Eternal Gold. Esiteks ma peaks ütlema või noh, kurtma, et tegemist on imelise tootega, Maybelline Eesti, miks te seda püsivalt müüki ei too? Mujal maailmas on see koguaeg välja müüdud, suhteliselt raske oli omale kolme tooni haarata + ühe sain ripsmeduššiga kaubamajas miski kampaania käigus kaasa. Agano, see selleks. Räägin siis tootest endast ka lähemalt. Kuna ma teadagi paras õlilaug, siis on tore teada, kogeda, näha, et on ka minusugustele miski lauvärv välja mõeldud. Püsib terve päeva paigal, ei kogune kortsudesse ja ei valgu laiali. Pidavat 24 tundi peal püsima, aga pole veel nii kaua jutti meigiga olnud, et ei oska kommenteerida. Olen kasutanud seda nüüd kerge kuu ja ma olen väga rahul! Napsasin nad tänu oma õele, kes elab Shotimaal, võttis vaevaks mulle need leida. Tänud, Kerli! Hind ümmarguselt 10€ ja pakendis ... hmm.. Polegi kirjas, kui palju... aga oletan 3-4g toodet.



Maybelline color tattoo peale kasutasin ma kreemjat lauvärvi: Miss cop mono, ilmselt toonis Pearl, toode on nii odav, et isegi nime pole välja mõeldud, vähemalt ma küll ei leia. Ostsin Tallinna Kaubamajast, ilmselt summaks oli 2€ kanti. Üksi ta ei püsiks mul eriti kaua aga pigment üleüldiselt on tugev. Color tattoo abil püsib kogu päeva. Pakendis kokku 2,4g lauvärvi.



Emaga hairmail'is kolades avastasin ma Peggy Sage nimelise brändi, võtsin testiks omale ühe (punase, jah, punase) lauvärvi ja laineripintsli. Kuna mul oli üks pintsel juba olemas (pildil parempoolne Peggy Sage pintsel), polnud ma sellega rahul. Peggy Sage'l oli täpselt nii pika harjastiku ja tugevusega nagu mul vaja oli. Ja hind oli soodne, 3€ äkki? Ei mäleta enam täpselt. Lauvärv maksis 4.40€, pakendilgi kirjas. Lauvärvi pigment on super tugev ja hajutamine on kerge ning püsib kenasti ning ei liigu. Ma isiklikult lähen sinna tagasi ja ostan hunniku neid lauvärve veel. Tooniks Rouge ja 3g, kestab ilmselt terve igaviku. Sellise hinna juures super! 





Lainer on Lush'i oma, sellest ma olen juba rääkinud, aga ripsmetušš on uus. Maybelline Illegal lenght. Toodet 6,9ml, toonis Black ja hinnaks oli umbes 12€, kaasa sain Maybelline color tattoo 24h lauvärvi. Üleüldiselt hea, ei määri, õhtuks panda pole ja tükki ei aja, eraldab ilusti, ainuke mis on miinus, et võiks rohkem volüümi ja tihedust anda. Pikkust on mul omal antud niigi palju. Pakend tundub küll odav olevat, maha pillata ei tahaks. Üldiselt ei nurise.


Käemodelliks Janne. 

5 kommentaari:

  1. Soomes on need Color Tattood 8€ tükk. Ma ise olen Permanent Taupe omanik, aga no kangesti tahaksin nüüd ka seda sinakastürkiisi ja toda kuldset, millest Sa siin räägid. Oeh, nii jube, kui tekib tunne, et tahaks seda ja toda jne :D.

    VastaKustuta
  2. Mul on ka Pernament Taupe, lisaks veel sinakastürkiis ehk turquoise forever ja hõbedane ehk eternal silver olemas, loogika et ka kuldne :D, kindlasti lähiajal leian ka mingi meigimooduse mis siia panna :) Mul on must-have toodete list nii pikk, tasakesi kogun kokku, ma tahaks oranzi ja rohelist ja lillat ka veel color tattoodest saada. Nii kurb lihtsalt et Eestis neid saada pole. Et ma tean mis sa tunned :P

    VastaKustuta
  3. Lisaks ma leidsin sellise soodsa pakkumise, kui on võimalus välismaalt tellida, siis aga palun :) http://www.feelunique.com/p/Maybelline-New-York-Color-Tattoo-24hr-Gel-Cream-Eyeshadow

    VastaKustuta
  4. Mul üli heameel, et meeldib, järelikult hakkan laadseid postitusi veel tegema :)

    VastaKustuta