25. august 2012

MAC jumestuskreem ja peitekreem

Otsustasin end veidike poputada ja seadsin sammud Kaubamajja MAC'i nurka. Tundsin end kohati nagu peata kana, valik oli suur ja kõik oli väga ahvatlev, kuigi otsustasin kõrgete hindade tõttu vaid kahe asja kasuks, mida mõlemat oli mul vaja. Valikuks siis osutusid Face and body jumestuskreem toonis N1 ja peitekreem Studio finish concealer (spf 35) toonis NW15. Jumestuskreemi hind on 34.95€ ja peitekreemil 17.90€.
Jumestuskreem on üli kerge katvusega, aga võimalik katvust ise tugevdada lisades mitu kihti. Mul kel pole vaja eriti midagi peita, kui vaid nahatooni ühtlustada, siis igati ideaalne. Tops on suur, tervelt 120ml, mis on kõvasti üle keskmise pakutavate jumestukreemide kogusest. Kuigi peab tõdema, et ma ei ole veel sellest vaimustuses. Samas ma pole veel sellega saanud piisavalt mängida, et vaimustuda. Loodame, et ma ei pea oma ostus pettuma. Peitekreem aga on SUPER! Üli kreemjas ja kergesti hajutatav, sisaldab SPF 35, mis on hea, sest kes tahab päikese tõttu kiiresti vananeda? Pakendis massivselt toodet, tervenisti 7g (võrdluseks tuues Make Up Store peitekreemi, mida oli 4,5g, kulus mul ta ära umbes 4 kuuga, on MAC'i oma ilmselgelt poole kauemaks). MACi peitekreemidega olen ma ennegi mänginud, aga Studio finish'i oma pole veel mulle pihku sattunud, peale paari korda kasutamist: KIIDAN!

Siinkohal veel sooviks teha pika virtuaalse pai MACi piigale kes kandis nime Erika, kui ma ei eksi. Väga soe ja rõõmus vastuvõtt, mis andis enda poputamise hetkele boosti. Kindlasti kauemaks kui päevaks tuju korras. ;)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar