29. august 2012

Oh kooliaeg, oh kooliaeg...

Nii mõnelgi meist algab nüüd kool (või on juba alanud) ja väheke õpetlik loba siia, kuidas koolis käies värske ja särav välja näha, kui ilmad on sombused ja uneaega vähem, päevad stressirohkemad.

Sügis pressib vägisi peale ja hooaja vahetusega muutuvad ka meigis suunad, moodi hakkab tulema uuesti lillad ja pruunikad toonid, kui suvi oli hästi värviline, on sügis veidike pehmem ja neutraalsem. Seega panin ma nii pruuni kui lilla ühte look'i, olles kerge käega.

Alustuseks tahan ma soovitada paari asja, mis aitab hoida näonaha värske, meeled erksad ja olgem aus, värske väljanägemine teeb ilusaks :) Ja selleks kõigeks ei ole vaja uhada tonn jumestuskreemi näkku ja sellepeale teine tonn puudrit. Kuna kooliminejad on üldiselt noored neiud, pole neil üldse vaja jumestuskreemi kasutada, vahel on lausa valus vaadata, kuidas full coverage jumestuskreem, sellepeal karmilt puudrit ja no.. ma ei hakka muust rääkimagi, ma usun et paljud on isegi näinud seda, mida ma mõtlen.

1. Maga oma uni täis, magamatus on näost kohe näha, tekivad tumedad rõngad ümber silmade, nahk vananeb kiiremini ja silmad on kergelt paistes. Mine õigel ajal magama (eriti talvel, kui päikest on vähem) ja hoiad end kaua noorena.
2. Joo palju vett. Nahk ei vaja vaid väljastpoolt niisutamist, vaid ka seest. Hoia endale pudel vett alati ligi, kuna sa vajad seda.
3. Noorena eelista toonivat niisutavat kreemi, BB-kreemi või veebaasil tehtud jumestuskreemi/mineraalset jumestuspuudrit. Noor nahk on ise niivõrd ilus, et milleks seda katta krohvikihiga? Let it shine! Väiksemad punnid ja iluvead saab ju peitekreemiga ära katta.
4. Ära mine meigiga magama, võta see alati õhtuti maha. Kui pole võimalust osta korralikku meigieemaldit, mine ründa oma kööki, tavaline oliiviõli on super asi, mis aitab maha võtta mistahes meigi, eriti veekindla. Mina isiklikult kasutan seda igapäev. Oliiviõli aitab võidelda bakterite vastu, ravib punne ja niisutab nahka.
5. Pese alati hommikul ja õhtul oma nägu, enda nahatüübile sobiva näopesugeeliga. Toniseeri näoveega ja kasuta niisutavat kreemi (hommikul soovitaks isegi SPF ehk päiksefaktoriga niisutavat kreemi, sest õues heitgaasid, päike, see kõik teeb näonahale liiga, SPF aitab kaitsta). Õhtuti mina isiklikult ei kreemita vaid panen vaseliini (kosmeetilist) üle kogu oma näo, mina, kes olen juba 20ndates, leian, et nahk vajab juba veidike pinguldamist, kuna noorena ei hoidnud ma oma nahka õigesti. Proovin nüüd veidike tagasi tõmmata seda, et kortsud veidike hiljem tuleksid :) Kuigi korralikud "kanavarbad" on silmanurkades.. Õnnelik laps olnud, palju naernud :P
6. Koori nägu ja huuli vähemalt kord nädalas. Väldi karmi koorijaid, siinkohal võib jälle kööki ju kiigata. Kohvi ja peeneteraline suhkur teeb su nahaga imesid. Eemalda surnud naharakud, et nahk oleks värske, ilus ja puhas.

Tundub küll palju asju mida jälgida, aga tegelikult seda pole. Natuke harjumist ja järjepidevust ja su keha tänab sind :)

Nii, nüüd meigi juurde.. Kasutasin vähe tooteid ja meik valmis umbestäpselt 5 minutiga, just seda, mis hommikul kooli kiirustates vaja oleks. Jätsin kõik võimalikult lihtsaks, aga samas jume on ühtlane, silmad värsked ja miski pole silmatorkavalt tume.


Kulmud täitsin hästi õrnalt Make Up Store xocoatl lauvärviga, kasutasin silma välisnurka ja hajutasin et anda veidike ilmet Artdeco perfect look mineral eyeshadow, toonis 3497.2 (artdeco lauvärvide nimed/numbrid on alati kahtlased olnud), silmapliiats Misslyn intense color liner 190, harjutasin selle ilusti ära ja kinnitasin BeYu lauvärvipaletist 3936.90 (fun and style quattro eyeshadow) kõige tumedama lillaga, silma sisenurka samast paletist kõige heledam. Ripsmed koolutasin ning katsin Maybelline illegal lenght ripsmetussiga.

Põhi: Benefit the POREfessional, MAC face and body jumestuskreem toonis N1, MAC Studio finish peitekreem NW15. Kinnitasin kõik Manhattan soft mat loose puudriga toonis Natural 1. Huuled koorisin eelnevalt Lush huulekoorijaga ja sellepeale Maybelline color sensational popstick toonis 060 citrus slice.



Kuigi ma ise eriline mineraalmeigi fänn pole, on see Artdeco mineraal lauvärv päris tore, teda on kerge hajutada, püsib üpriski kaua peal ja väga pigmentne! Ma oletan et ma sain selle Tallinna Kaubamajast, päris ammu aega tagasi.. 3 aastat ehk? Seega ma pole enam kursis, kas neid seal müüakse. Artdeco tooted on saadavad kaubamajas, ILUs ja rosalindis.



Lush on mu lemmik! öko ja lõbus! Kuigi see huulekoorija on põhimõtteliselt suhkur, millele on lisatud jojobaõli ja maitse ning värvi osasid, saab seda ka pädevalt ise omale teha. Kuigi see oli suhteliselt spontaalne ost, ei kahetse ma seda, kuna see ju maitseb nii imehästi. Antud eksemplar on siis nätsumaitseline. Mõnus roosa, teeb tuju heaks :)



Misslyn silmapliiatsit toonis 190. Värv on intensiivne, väga kreemjas ja pehme. Soetasin Kaubamajast umbes 5 raha eest. Pole vaimustuses, aga ajab asja ära, et kasutamata ta kindlasti ei jää. Kuna mul eriti värvilisi silmapliiatseid pole, on see mul esimene. Pole ise suurem silmapliiatsisõber, saab sellega ikkagi väga vahvaid asju teha.


Sain mõni aeg tagasi Maybelline poolt kingituseks lõbusa ning värvilise huulepulk-läike mis kannab nime Color sensational popstick. Lõhnab NII mõnusalt, nagu oleks mul kuskil kausitäis apelsine, mis toa apelsinilõhnaga täidab. See on metsik pluss selle juures. Kuigi ta peaks andma värvi, seda ta minu puhul ei tee, aga huulepulk ise on väga vahva, pole see eriline asi mille üle nuriseda. Kasutan seda siis, kui hügieenilisest huulepulgast jääb väheseks ja kui intensiivset värvi huultele ei soovi. Põhimõtteliselt üle päeva :)

Edit: märkasin hiljem et räägin huulepulgast, aga huuli pildil pole :D See viga sai kiiresti parandatud ja tegin kärme instagram-klõpsu. Nagu näha, tooteid olen palju kasutanud aga sisuliselt "no-make-up" look :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar