26. august 2012

Green envy

Otsustasin kasutada rohelist ja kollast, mida ma üldiselt ei puutu, nagu ikka, läksin veidike over-board kõigega.

Põhi:
Maybelline color tattoo 24H "eternal silver" (silma sisenurka, lauvärvi alla)
Elisabeth Arden color intrigue gel eyeliner "ocean teal" (silma välisnurka, lauvärvi alla)
Fräulein 38 paletist rohekas-kollane silma sisenurka, välisnurka sädelev keskmine roheline ja tumedam matt roheline
Lush "iseseisev" silmalainer
Kulmud:
Artdeco eye brow powder nr.5 (kasutasin niiske pintsliga)
Ripsmed:
Maybelline Illegal lenght "black"





Artdeco kulmuvärv, toonis nr5. Mulle meeldib selle toote juures see, et seda võib kasutada nii märjalt kui kuivalt, mina eelistan enamasti niiske pintsliga enda kulme täita. Sai ostetud väga ammu, vähemalt viis aastat kindlasti tagasi, kui mu põhi asjadeks oli tooniv kreem, ripsmetuss ja niisutav huulepulk. Et võib öelda, et see on asi, mis andis mu meigihuvile hoogu juurde. Vaikselt hakkasin uusi asju avastama. Lühidalt, ta on väga hea, püsib kaua peal, ei lähe laiali ja on tugeva pigmendiga. Mida veel soovida? Lisaks on ta magnetiga, seega saad kenasti artdeco karpi poetada, nagu neil on lauvärvid ja muud asjad, väga mugav, saad oma soovitud paleti koostada. Saada ilmselgelt ILU'st ja rosalindist.



Elisabeth Ardeni geel-silmalainer, toonis Ocean Teal. Mõnus kreemjas tumeroheline, ainult et, minu jaoks ta lainerina ei toimi. Kasutan aga enamasti lauvärvi all, hoiab kinni küll. Proovisin kord lainerina teha, hakkas ilmselt nahasoojuse ja mu õlirohkuse tõttu mööda nägu lõuapeale voolama, mis oli väga ebameeliv kogemus. Selajal kui ma ühe silma valmis sain ja teist tegema hakkasin, jõudis esimene mis valmis, voolama hakata. See pole normaalne. Sesmõttes mulle see lainer absoluutselt ei meeldi. Aga olen leidnud teise variandi ja see toimib igati hästi, korralikult hajutates ta püsib paigal, mis on väga kummaline! Soetasin cosm24.ee lehelt.

2 kommentaari:

  1. Märkasin ka Elisabeth Ardeni lainereid kuskil e-poes imeodavalt müügis ja olin väga huvitatud senikaua kuni nüüd lugesin, et need laugudelt maha jooksevad. What a shame... Ühe sõnaga aitäh hoiatamast ja üliilus meik! Jätka katsetamisega!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Mul jooksevad paljud asjad maha tegelikult aga see pani ikka päris kärmelt jooksu. Shame indeed. Aga kasutamata ei jää, lauvärvi all istub kenasti.

      Kustuta