16. august 2012

Juuksehooldus

Käisin eile kolasin emaga mööda Tallinna juuksuripoode (Ema on mu kodulinnas Pärnus juuksur) ja näppisin erinevaid tooteid, kuna mul on väga paksud juuksed ja õrn peanahk, pipardavad nad päris mõnusalt, lisaks meie kohalik kliima teeb ise paraja laastustöö. Seega mõtlesin et püüan leida enda juustele midagi luksuslikku ja hoolitsevat aga seda odava hinnaga (siinkohal ei hakkaks võrdlema sellega, meil toidupoodides müüdavate shampoonide/palsamitega, need on teadagi paras kräpp). Valisin välja kolm toodet. KC professionali Four reasons Deep cleanse shampoo, Four reasonsi Repair treatment mask ja Macadamia natural oil Nourishing Leave-in cream.

Macadamia Natural Oil Nourishing Leave-in Cream on siis juustesse jäetav kreem, mis taltsutab raskestikäsitlevaid juukseid. Pakendil siis kirjas, et rikastatud toitvate makadaamia- ja argaaniaõlidega, muudab juuksed siidiseks ning säravaks. Kasutamine: Hõõru väikest kogust toodet peopesade vahel ja kanna ühtlaselt niisketesse või kuivadesse juustesse ja kammi läbi. Viimistle vastavalt soovile. Ära loputa.
Olen seda ühe korra kasutanud ja võib öelda, et seni olen rahul. Juuksed on pehmed ning kergesti käsitlevad. Kuna ma kasvatan juukseid ja mul on tuhatseitsesada pöörist mööda pead, teevad nad seda mis heaks arvavad. Tänu sellele kreemile on elu palju lihtsam. Lisaks kõigele ma kuritarvitan fööni, mu juuksepesu rituaali juurde kulub alati nö föönisoeng, et ma peale pesu föönitan juuksed niimoodi kuidas ma tahan et nad püsiksid. Ja siis kammin selle tegevuse juures juukseid palju.. Ja see tähendab et palju katkiseid juukseid. Seekord tundus, et damage oli väiksem kui tavaliselt. 60ml kohta päris krõbe hind: 6.90€ (tradehouse). Inimesed kiidavad ja võib öelda, et on päris hea toode. Kindlasti on olemas odavamaid alternatiive. Kui on huvi, võin emaga konsulteerida, leida miskit ja proovida ja teha kindlaks kas on sellele võrdväärset toodet olemas. Let me know! 



KC professional Four reasons Repair treatment juuksemask. Four reasonsi tooted on alati olnud lemmikud nende vahvate pakendite ja soodsa hinna juures. Ja pakendis toode on alati olnud hea, ei mingit nurinat. Ja see lõhn.. See lõhn on lihtsalt imeline. Värske ja puuviljane. Tegemist siis soome tootega, pakendil kirjas, et on juukse struktuuri taastav ja tugevdav mask. Kui enne sai mainitud, et ma retsin oma juukseid korralikult (lisaks föönile ju ka pidev värvidega eksperimenteerimine) siis on see hädavajalik lisaks palsamile. Kasutan nii et pesen pea shampooniga korralikult ära ja lisan selle rätikukuivadesse juustesse, pakendil soovitab kuni 5ks minutiks, ma aga vahel jalutan pool õhtut sellega ringi, enne kui loputan. Teeb oma tööd väga hästi. Saadaval ILU's ja netshop.ee's, hairmail'is. Hinnaks ümmarguselt 7-10€, koguseks 150ml. 


KC professional Four reasons Deep cleanse shampoo. Polegi paljut selle kohta rääkida, kui et sobib neile kel on õrn/rasune peanahk ja kare vesi. Mis mõlemad on mul olemas. Sügavpuhastav, puhastab viimistlustoodete jäägid (mulle meeldib lakiga liialdada), samuti muu mustuse. Pakendil kirjas et mõeldud enne keemilise loki tegemist ning kasutamisel piirkondades kus on vesi kehva kvaliteediga ja sisaldab palju metalli, näiteks vaske, rauda jne. Värske laimi ja sidruni lõhn, mis teeb hommikud eriti meeldivaks. Olen kasutanud ka teisi selle firma shampoone ja palsameid, võib öelda et peaaegu kõik, v.a värvitud juuste omad (roosa korgiga, ükskord proovin selle ka ära) ja nad on kõik mulle sobinud. Pole tekitanud kõõma ega sügelust. Lisaks nende muud tooted (niisutavad spreid, juukselakid ja muud viimistlustooted) on väga kõrgklass ning teevad oma tööd superhästi, tehakse soomes, seega mõeldud eelkõige põhjamaistele kiharatele. Saadaval samades kohtades mis eelmainitud maskgi, hinnaklass sama, 7-10€, toodet 300ml.


Käemodelliks Janne ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar