27. august 2012

Blue monday

NB! Kolisin ka omadega Facebooki, kuhu hakkan teada andma giveawayde, uute postituste ja muude huvitavate asjade kohta. Hoia näpp pulsil: http://www.facebook.com/Lustikummut

Silma välisnurk Lush "iseseisev silmalainer" mille peale patsutasin vahvalt Fräulein 38 paleti mattmusta lauvärvi, sisenurka alla sai Maybelline Turquoise forever, mille peale kergelt Sugarpill Cosmetics Starling lauvärv. Ripsmed Clinique high lengths mascara. 





Maybelline color tattoo 24h.. ma arvan et ma ei pea sellest rohkem rääkima, kuna eelmistes postitustes on juba veidike mainitud selle kohta. SUPER asi noh! :)



Sugarpill cosmetics loose eyeshadow, tooniks Starling. Samuti olen juba eelnevates postitustes maininud selle kohta, väga äge asi, endiselt.




Õde saatis mulle Clinique high lenghts mascara testeri ja kui ma selle pakendi avasin ja harja nägin, olin vähemalt 10 minutit sõnatu, et mis asi see nüüd siis on. Mul võttis kindlasti rohkem kui kuu ära õppimaks kuidas seda kasutada. Kuigi suudan siiani end üleni sellega kokku mäkerdada või lihtsalt silma torgata. Toode ise on super, aga ma pean päris ettevaatlik olema, et ma end pimedaks ei torkaks. Tušš peaks andma pikkust, mul seda on niigi et see pole minu jaoks oluline, aga ta annab ka hulgi tihedust juurde ning ei kisu tükki ja ei määri. Seega väga hea ripsmetušš! Hind on umbkaudu 16 dollarit, ametlikul kodulehel, Tallinna Kaubamajas ligikaudu 30€

Käemodell Janne.

2 kommentaari: