26. august 2012

Lady Baba

Kuna Lady Gaga on linna peal lahti, mõtlesin et teen ka miskit veidike pöörasemat. Ilmselgelt normaalne inimene sellise meigiga välja uitama ei läheks.. Väljaarvatud mina, aga noh, ma pole ju normaalne ka, vabalt läheks poodi kassile süüa ostma ja inimesi shokeerima. Kuna ainuke peegel asub mul vannitoas ja vannitoa valgus on nagu seasilm (Peaks ehk mõtlema korralikku valgustusse investeerimisse.. või tegelema hullustega päevasemal ajal?!), on suhteliselt lohaka väljanägemisega kogu kompott, aga noh, seda vingem ta (ehk) ongi!



Kasutasin siis Fräulein 38 lauvärvipaletti, Make up store lauvärv "Vanilla", Peggy Sage "Rouge" lauvärvi, UV roosat "vesivärvi" lainerina, ripsmetel Maybelline the one by one volum' express ja ohtralt erinevaid pintsleid (saab olema lõbus puhastuspesu lähipäevil).



Make up store lauvärv Vanilla on kujunenud mu lemmikuks niiöelda alusvärviks. Mõnsat nahatooni, peidab pisemad veresooned ilma primerita, pigmentne ja kerge hajutada. Sai soetatud enne jõule 2011 ja kasutan suhteliselt igapäevaselt ning otsa ega äärt pole näha. Hinnaks oli (vist) 11.20€, correct me, if I'm wrong.


Värviline Fräulein 38 lauvärvi palett, toone kokku 120, kui ma ei eksi. Sai ostetud hulgi aega tagasi või kinkis mulle õde... Pole enam oma ajuolluses kindel. Igatahes, ostukohaks ebay ja hinnaks kuskil 10-15 euri (nüüdseks hinnad muutunud firma populaaruse tõusmisega) Saanud korralikult vatti, mõned toonid olen peaaegu et otsakorrale kasutanud (nt valge), pigmentsus on normaalne, pole ei halb ega pole ka parim. Oman samalt brändilt veel puudrite paletti ja põsepunade oma. Mulle nad meeldivad.


See on siis see UV "vesivärv" mis ma kasutasin antud look'i puhul lainerina. Mõnus kirgas roosa, teen pintsli märjaks ja tõmban laule soovitud joone. Kaua küll ei püsi ja kuivab veidike naljakalt krobeliseks, aga väga fun asi, millega vahel lustida.. Eriti kui UV lambi alla satud. Soetatud sai mu ema poolt Ilu sõnum'ilt mõned aastad tagasi, kuna ma ei oleks teda koju ilma selleta lubanud, seega ei jäänud tal muud üle (hirmus tütar, eksole?!). Mul on veel tumesinine ja kunagi oli ka kollane, mis kolimise käigus (Pätu võttis omale) ära kadus. (Link, kust leida võib, on üleval pool.)

2 kommentaari:

  1. Väga lahe! Võiksid siin väikese teaadeanda kui sellise meigiga poodi kassile süüa ostma lähed, kindlasti oleks neid, kes kohale kobiksid šõud vaatama. Aga noh, siis poleks enam vist nii effektne äkki...ootamatuse faktor oleks puudu osalt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Show, siinkohal minestavad vene vanainimesed, kukuvad järjest nagu doominoklotsid.. Oleks põnev vaatepilt tõesti.

      Kustuta