2. detsember 2013

Haul // ecotools, maybelline ja l'oreal


Olen noppinud siit ja sealt üks koma teist, üks asi proovimiseks ja kaks asja, mida mul pole, aga (mitte üldsegi tegelikult) ilmtingimata oli vaja.

Esimeseks on asi, mida ma olen uurinud Becca pintslikollektsioonist omale haarata, aga kahjuks on olnud piduriks alati hind, seega jäi mulle silma Tallinna Kaubamajas odavam alternatiiv. Ecotools Face & Body Sculpting pintsel. Milleks mul seda vaja oli? Iseenesest soovisin seda karmide joonte hajutamiseks, näiteks kontuurimisel, sest see on peaaegu nagu kabuki, aga lihtsalt suurem ja laiem versioon. Võrreldes kabukiga on sel aga tunduvalt pehmemad harjased, mis pole nõnda koos, et hajutustöö oleks mugavam, et ei ole võimalik minna liiale. Pintsel ise on ka mõeldud ise kontuurimiseks näos ja kehal ning ka puudri jaoks. Hinnaks oli €13.90 ja koht nagu mainitud, Kaubmaja.


Teiseks väga-armastatud Maybelline Fit me kollektsiooni toode. Nimelt Fit Me peitekreem. Valisin selle toonis 10, mis on natuke oranzikama alatooniga, ehk siis ideaalne minu sinistele silmaalustele - korrektoriks, neutraliseerima. Toimib suurepäraselt, kui puudriga kinnitada, ei pane jooksu ning ei kogune ka kortsudesse. Hetkel pole ühtegi paha sõna. Kui mu MACi heledam peitekreem (NW15, punnide jaoks) otsa peaks saama, võtan ilmselt Fit Me peitekreemi, lihtsalt teise tooni. Tekstuuritunne on suhteliselt samasugune. Hajub imelihtsasti nahka ja ei kuivata, vastupidiselt, päris siidine on tunne. Noppisin Pärnu Prisma/Maksimarketist ja hinnaks natuke alla €10.. 9 kopikatega. Tahtsin ka puudri osta, aga seekord jäi see poodi - teine kord! :) Peitekreemi kokku pakendis 6,8ml.


Kolmandaks olin sunnitud ostma endale silmameigieemaldi, kuna Lumene ripsmetušši, mida sai mõni aeg ka testpostituses mainitud, ei taha tulla ilma korraliku silmameigieemaldita maha. Valikuks osutus L'oreali Gentle Eye Make-up Remover, mis nagu kirjas on, mõeldud õrnadele silmadele. Töötab, pole ühtegi paha sõna. Ta on lõhnatud, aga pole vänge, seega see mind ei häiri. Sisaldab Pro-vitamiine, mis on silmadele kasulikud. Sobib ka läätsekandjatele.  Hind jäi natuke alla viie euri ja soetasin samuti Pärnu Prisma/Maksimarketist. Toodet kokku 125ml.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar