3. detsember 2013

Jõulukingi idee #2 // asjad mida ma kingiks endale

Tavaliselt olen igaaastaselt sünnipäevaks või jõuludeks kinkinud endale midagi suurt, mida ma olen väga tahtnud.  Tänavu kahjuks seda ei juhtu, aga siiski võib ju unistada! See ju täitsa tasuta! Seega panen ma kirja mõningad asjad, mis mul eriti silma on jäänud, antud list on ka hea tuleviku jaoks, kui isegi on võimalus need asjad omale soetada.

1. Urban Decay Naked 3 palett - ainuke UD Naked seeria palettidest, mis ma omale sooviks - just lauvärvide toonide tõttu. Teised kaks on väga sarnased ja sellised toonid, mida üldjuhul eriti palju mina isiklikult ei kasutaks. Lisaks tahaks ma seda ainuüksi sellepärast, et teada saada, mis on UD fenomen, miks nad nii "head" on. Oma silm on kuningas?  Antud palett sobib ka rohkem pruutmeigi loomiseks. Hiljaaegu jõudis poelettidele ja sellest ajast välja müüdud. Hind: 52$ / 39€ + postikulu.


2. Zoeva "The Zoe Bag" - ehk siis liigagi väga praktiline meigi pintslite ja tarvikute transportimise kott. Tehtud väga stiilsest kunstnahast, 3 täiesti avanevat lahtrit koos praktiliste sahtlite ja hoiukohtadega ning väga kergesti puhastatav. Minu meelest mahutaks ta rohkem kui mu hetke kohver, mis pole just kõige suurem.. Aga hinna poolest oli hulka kallim. Mõte teine müüki panna ja vahetada selle vastu välja. Kui kellegil huvi meigikohvrit soetada, siis paremal pool saab mulle teate jätta - küsi lisainfot (kindlasti jäta mulle ka e-mail, kuhu vastata)! Hind: 38€ + postikulu. 

3. Kuna ma olen teada-tuntud pinstlifanatt, olen ka tänavu ihaldamas MITMEID pinstlikomplekte ja üksikuid pintsleid. Ära mainiks vaid ühe neist ja kõige kallima. Jep. Sigma tuli välja kolme kollektsiooniga - kuldne, kroom ja pronks. Ehk siis täielik komplekt - kõik vajalikud Sigma pintslid. Kokku tervelt 29 pintslit. Ainuke vahe on neil selle metallelemendi värvus. Hind on krõbe aga kes on proovinud Sigma pintsleid, teavad, et see on seda väärt. Minule meeldib neist enam "copper" ehk siis pronksjas komplekt. Tulevad koos eriti muheda ja praktilise kotiga, kus pintsleid hoida. TAHAN! Hind: 492$ / 361€  + postikulu (ilmselt ka üüratu tollimaks).



4. Neljas ja viimane oleks siis pisikesed huuletooted - jällegi asi mis tegelikult pole nii väga vajalik - aga ma ei saa ilma selleta elada ju! OCC Moderncraft Collection Lip Tar toonides Black Metal Dhalia ja Dekadent Translucent. Üks kuulub siis metallikute hulka ja teine huuleläigete hulka, tulid aga ühes kollektsiooni hulgas välja.  Hind: £12tk / 15€ + postikulu.









2 kommentaari:

  1. Kõik tooted listis on väga ahvatlevad. :)

    VastaKustuta
  2. Eksole.. Ma oleks listi pikendanud aga siis oleks see läinud liiga pikaks :D

    VastaKustuta