4. detsember 2013

Testime ripsmetušše #2


Teiseks testitavaks on mu vaieldamatu lemmik, Maybelline Illegal Definition (see rohelise kirjaga Illegal sarja ripsmetušš). Mulle meeldib see, et ta ei tee mind pandaks päeva jooksul, ei pudene, ei kisu tükki ja mis põhiline, eraldab nii ilusti ja teeb hääästi pikaks. Ideaalne igapäevane ripsmetušš. Kuna ta meeldib mulle nii väga, pole mul eriti sõnugi selle väljendamiseks. Siiani pole millegi üle nuriseda kui vaid ta niru pakendi üle - miks peab üks 10 eurone ripsmetušši ümbris koost ära lagunema? Maybelline - võta midagi ette! Ka seekord enne testimist koolutasin ripsmeid - see on lihtsalt see, mida ma alati teen.





My second test subject is my definite favorite - Maybelline Illegal Definition (that Illegal-series mascara with a green writings). I love it because it does not turn me into a panda at the end of the day (neither does it during the day), doesn't spill nor break apart and most importantly - it seperates my eyelashes very well and makes them extremely long. Ideal for everyday usage. As I am very fond of this product, I haven't found anything yet to complain about. Or maybe there is one thing.. It's packaging. Why should one 10 euros worth-of mascara's casing just fall apart? Maybelline - do something with it!

 I curled my lashes before testing the product - it's just what I always do.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar