7. detsember 2013

Christmas // #3


Aeg end diskokuuliks teha... Ja tegingi. Põhjaks mahedad jõulutoonid kuldne ja pruun ja hästi veidike musta, et asi oleks suitsusem, peale glitter ja seda kohe hästi ohtralt. Ripsmed lihtsaks - aga silmanurka väike osa (poolik) võltsripsmeid, et pilk oleks salapärasem. Lisaks lainer. Alguses poleks pand, aga suutsin lau ripsmetuššiga kokku mökerdada.

Mul on äärmiselt kahju, et praegu on nõnda pime aeg - kaamera ei püüa lambivalgusel õigeid toone :( Kui kunagi rikkaks saan, ostan omale õige valgustuse, seniks püüame ilma hakkama saada :)





Kasutatud tooted:

Maybelline Color Tattoo 05 - Eternal Gold
Yaby lauvärv toonis Gold Bar
Make Up Store Microshadow toonis Xocoatl
Yaby lauvärv toonis Abyss
Make Up Store glitter toonis Hologram
ELF Makeup Lock & Seal
Lime Crime Uniliner toonis Quill
Rimmel ripsmetušš Scandaleyes




Kuidas ma glitterit panin, nii et ta oleks terve õhtu ühe koha peal, ei vajuks mööda nägu laiali jne..

Kasutasin selleks abivahendit, mis kinnitab glitteri ilusti, milleks oli ELF makeup lock & seal. Kallim alternatiiv saadaval näiteks Make Up Stores mixing mediumi nime all. Võtsin väikse topsi, panin tilga sinna sisse, kastsin pintsli vedelikku, siis glitterisse ja tupsutasin sinna kuhu vaja. Kuna ma tegin silmameigi enne kui jumestuskreemi ja muu laadse, siis on kergem ära pühkida seda, mis põsele kukub. Võtsin meigieemalduslapi ja läinud nad olidki. Imelihtne ja hästi kaua vastupidav! :)


4 kommentaari:

  1. Minul lasi ilmselt krdi Soome toll selle pisikesel pudelil tühjaks joosta. Nii kurb, õnneks iHerbis oli mingi hull soodukas, see oli seal aind 2€, vb see muidugi täishind, ma ei tea :D. Aga pakk oli lahti tehtud ja ma hästi ei usu, et iHerb mulle sellise toote saatis. Nii kurb :(! Oeh, küll hea, et kurta sain. Look on muideks väga kaunis :)!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ise eelistaks nagunii mõne teise brändi laadset vedelikku, ELFi oma ajab silmad kihelema. Make Up Store oma seda ei teinud.

      Kustuta
  2. Väga ilus silmameik, sobib hästi vanaaasta õhtuks näiteks. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma arvan, et kui glitteriga tegutsemine nönda tüütu poleks, kannaks iga päev :D

      Kustuta