2. detsember 2013

Jõulukingi idee #1


Käes on detsember ja maad on katnud kerge lumekord (kel on, kel mitte, meil Tallinnas tuli natuke seda alla küll :)) aga lisaks kõigele sellele, tähendab see ka seda, et läheneb jõuluaeg, ehk siis andmise aeg. Ka minul on inimesi, kel sel ajal tähelepanu pöörata ja väikese kingiga tänada nende olemasolust. Kuna ma üritan iga aasta midagi kinkida midagi sellist, mil on ka hing sees - pole suvaline poeost, ehk asi, mille leidmiseks olen näinud vaeva.

Seega tänavu otsustasin toetada käsitöölisi - nimelt ehetekunstnike. Kindlasti on ka teie tutvusringkonnas keegi, kes sellega tegeleb.

Mul on hea sõbranna, kes alles hiljaaegu hakkas sellega tegelema ja ma peaks tõdema, et tõesti imeilusaid vidinaid teeb. Valisin välja kaks paari kõrvarõngaid ning ühe käevõru, lisaks tuleb hiljem juurde veel üks käevõru. Eriti meeldib, et ta suudab täpselt su soovile teostuse leida. Ma isegi ei teadnud täpselt mis ma tahtsin, ma ütlesin värvitoonid ja ta suutis mind sõnatuks võtta. Tõeliselt imeilusad. Kõrvarõngad jäid hinnavahemikku 2-2.50€ ja käevõru 7€. Ma loodan, et need kes kuusealt omale käevõru või kõrvarõngad leiavad, arvavad sama. :)

Kunstnikuks oli Liis Leerima, tema Facebooki lehe koos teiste ehetega leiad SIIT. Lisaks on sinna tekkinud ka mõni soki-kindapaar.

Minu soovitus jõuludeks oleks, et ärge nuumake masstootjaid, kui teete kinke, tehke kink nii asja tegijale kui ka saajale. Rõõm mitmekordne!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar